حجت الاسلام فاضلی هیدجی - راز سرنوشت-شرح حال اصحاب نیک و بد معصومین

حجت الاسلام فاضلی هیدجی - راز سرنوشت-شرح حال اصحاب نیک و بد معصومین
راز سرنوشت

همواره در طول تاریخ انسان‌هایی بود‌ه‌اند که رفتار و کنش آنان نسبت به مسیر اسلام و خط امامت و ولایت برای مردمان عصر خود و عصرهای پس از خود درس‌آموز بوده است. برخی از این انسان‌ها از زمانی که خود و امام زمان خود را شناختند تا آن زمان که چشم از دنیا فرو بستند، پیوسته در مسیر مستقیم اسلام و پیرو امام و ولی زمان خود بودند، گروهی کمی دیر پا در این مسیر گذاشتند اما از آن زمان که در باغ ولایت جوانه زده و پرورش یافته‌اند، نیکو رسته و خوش ثمر داده‌اند و دسته‌ای دیگر که نهال عمرشان در باغ دین و مسیر ولایت روییده و گاه تنومند شده بود، بر اثر دنیازدگی و مقام‌پرستی، رفته‌رفته پژمردند، برگ و بارشان ریخت و چه بسا ریشه‌هایشان نیز خشکید و این سیر ریزش و رویش در عصر ما نیز به حکم تکرار تاریخ و استمرار امتحان الهی ادامه داشته است. برنامه راز سرنوشت سعی دارد با بیان نکات درس‌آموز از ریزش‌ها و رویش‌های عصر اهل‌بیت (علیهم‌السلام) راه را برای عبرت‌آموزی بهتر از تاریخ برای نسل امروز به ویژه خواص جامعه هموار سازد تا در آنچه می‌بینند، نیک بنگرند و عبرت گیرند.
این برنامه که با هدف آشنایی مخاطبان با راز ریزش و رویش افراد اثرگذار پیرامون نبی اکرم صلوات الله علیه و آله و سلم وسایر معصومین طراحی و تولید شده در ایام محرم با کارشناسی حجت الاسلام علی فاضلی‌هیدجی به معرفی و بررسی زندگی و سرنوشت شخصیت‌های تاثیرگذار در رخداد خونین عاشورا می‌پردازد.
برنامه «راز سرنوشت» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه کنندگی اکبر طالبی نیا و گویندگی سید حمید حسینی تقدیم معارف جویان فرهیخته رادیو معارف می‌شود. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.