0

بازدید : 24314 بار

ایجاد: دوشنبه، 6 آبان 1392

ویرایش: جمعه، 30 شهريور 1397

حذف لایسنس برنامه ها با Lucky Patcher v7.4.3

حذف لایسنس برنامه ها با Lucky Patcher v7.4.3
حذف لایسنس برنامه ها با Lucky Patcher v7.4.3
حجم نرم افزار 6.82 مگابایت
دفعات دانلود 548
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2 و بالاتر
حذف لایسنس برنامه ها با Lucky Patcher v7.4.3
توضیحات :


 

Lucky Patcher نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های غیر رایگان در گوشی های روت شده است. اگر گوشی شما روت شده است، حتما باید این نرم افزار را امتحان کنید. نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید.
آموزش :
در صفحه اصلی لیست برنامه ها با 4 رنگ قابل مشاهده میباشد .
  • رنگ سبز برنامه هایی هستند که شانس ریجستر شدن آنها نزدیک 100% است. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Remove License Verification را انتخاب نمایید.
  • رنگ زرد برنامه هایی هستند که شانس ریجستر شدن آنها نزدیک 75% است. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Custom Patch Apply را انتخاب نمایید.
  • رنگ صورتی برنامه هایی هستند که در بوت لیست گوشی قرار دارند و پس از بوت شدن گوشی ریجستر می شوند. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Add for Patch on Reboot را انتخاب نمایید.
  • رنگ نارنجی برنامه هایی هستند که یا شانسی برای ریجستر شدن ندارند یا قبلا ریجستر شده اند.

   


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.