0

Asus - Zenfone 3 Deluxe 5.5

Zenfone 3 Deluxe 5.5
Asus - Zenfone 3 Deluxe 5.5
تعداد سیم کارت دو سیم کارته
قطع سیم کارت سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر) , سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
پردازنده ‌ی مرکزی Octa-core Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 2.0 گیگاهرتز
حافظه داخلی 64 گیگابایت
RAM 16 گیگابایت
اندازه 5.5 اینچ
شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G
دوربین 16
نسخه سیستم عامل Marshmallow 6.0
توضیحات :

 

گوشی موبایل «Zenfone 3 Deluxe 5.5» یکی دیگر از گوشی‌های سری ذن‌فون «ایسوس» است که با بدنه‌ای فلزی و حسگر اثرانگشت و نمایشگر 5.5 اینچی تولید گردیده است. این محصول 151 گرم وزن دارد و در طراحی آن دو جایگاه برای دو سیم‌کارت در قطع میکرو و نانو در نظر گرفته شده است. مجموعه‌ سخت‌افزاری این محصول از تراشه‌ی اسنپدراگون 625 کوالکام به‌همراه پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای «Cortex-A53» تشکیل شده که بسیار قدرتمند است. فرکانس این پردازنده‌ی مرکزی 2.0 گیگاهرتز بوده و رم درنظر‌گرفته‌شده برای این محصول ایسوس 4 گیگابایت است. حافظه‌ی داخلی این محصول 64 گیگابایت است و با پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت قابل ‌افزایش خواهد بود. صفحه‌نمایش 5.5اینچی زنفون 3 از نوع IPS است و وضوح تصویر 1920×1080 را به تصویر می‌کشد. شرکت ایسوس برای محافظت بیشتر از صفحه‌نمایش محصول جدید خود از فناوری گوریلاگلس نوع 4 استفاده کرده است که باعث افزایش مقاومت نمایشگر زنفون 3 5.5 اینچی در برابر خط‌و‌خش و ضربه خواهد شد. در این محصول پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 4G و فناوری‌های ارتباطی ازقبیل بلوتوث نسخه‌ی 4.2، وای فای، EDGE، GPRS، Infrared، NFC و OTG در نظر گرفته شده است . اگر شما از علاقه‌مندان عکاسی با موبایل هستید، باید بدانید دوربین اصلی و دوربین سلفی این گوشی موبایل به ترتیب 16.0 و 8.0 مگاپیسل هستند که قابلیت‌هایی همچون فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، عکاسی پانوراما، عکاسی HDR و... را برای شما به ارمغان آورده‌اند؛ همچنین با دوربین اصلی زنفون 3 که به فلشی از نوع Dual Tone LED مجهز است، می‌توانید با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. سیستم‌عامل نسخه 6.0 اندروید در این محصول توانسته است امکانات کامل یک گوشی اندرویدی را برای کاربران فراهم کند. انرژی لازم برای استفاده از امکانات ذکرشده در مورد این محصول توسط یک باتری لیتیوم‌یون با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود. 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.