0

بازدید : 6110 بار

ایجاد: چهارشنبه، 17 مهر 1392

ویرایش: سه‌شنبه، 2 مرداد 1397

کتابخوانی با Moon+ Reader Pro v4.5.2

کتابخوانی با Moon+ Reader Pro v4.5.2
کتابخوانی با Moon+ Reader Pro v4.5.2
حجم نرم افزار 11.29 مگابایت
دفعات دانلود 382
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
کتابخوانی با Moon+ Reader Pro v4.5.2
توضیحات :

 
Moon+ Reader Pro یک کتابخانه در گوشی شما خواهد بود که در هر جا و هر زمان همراه شما است که از کتابخانه های آنلاین و کتابخانه شخصی تان پشتیبانی می کند. نمایش منظم کتاب ها و پشتیبانی از فرمت های txt / html / epub / umd / fb2 / zip/ OPDS/ از برجستگی های این برنامه است. بیش از ۱۰ تم مختلف موجود، سازگاری محیط آن را برای سلیقه های مختلف فراهم کرده است. داشتن آپشن Keep your eyes health برای مطالعات طولانی، که از خستگی چشمان شما جلوگیری می کند، کنترل سرعت زمان واقعی، تنظیم دستی روشنایی، پاراگراف هوشمند، دیکشنری آنلاین و آفلاین، لمس چندگانه، تکان دادن گوشی برای صحبت کردن و خواندن متن، آپشن برای رمز گذاری، کنترل کلیدهای هدست و ایجاد میانبر به کتاب در دسکتاپ را می توان از جمله امکانات برنامه نام برد.
   

 

دانلود نسخه x86 


 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.