0

بازدید : 11400 بار

ایجاد: دوشنبه، 6 آبان 1392

ویرایش: جمعه، 30 شهريور 1397

نمایش کره زمین با Google Earth v9.2.24.4

نمایش کره زمین با Google Earth v9.2.24.4
نمایش کره زمین با Google Earth v9.2.24.4
حجم نرم افزار 10.12 مگابایت
دفعات دانلود 1316
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
نمایش کره زمین با Google Earth v9.2.24.4
توضیحات :


 

کاوش کره زمین در گوشی اندرویدی خود! هم اکنون جدیدترین نسخه برنامه Google Earth از راسخون. شما با استفاده از این برنامه می توانید موقعیت دقیق خود را پیدا کنید و تا فاصله ی چند متری تمام عناصر طبیعی را مشاهده کنید! این برنامه به طور کامل 3 بعدی طراحی شده است و بسیار روان می باشد. این برنامه در خود از منابع ویکی پدیا نیز پشتیبانی می کند و در محل هایی خاص، توضیح کوتاهی از آن ارائه می دهد. در قسمت دیگر از این برنامه، عکس های پانوراما نیز در دسترس می باشد. این برنامه از چند لایه مختلف تشکیل شده است. لایه تصویر ماهواره ای که تمام عناصر را به همان شکل طبیعی نشان می دهد، لایه نقشه ای که نسبت به تصاویر ماهواره ای سبک تر و استفاده به عنوان نقشه از آن راحت تر می باشد. امکان زوم هم به راحتی با لمس دو انگشت موجود می باشد. در بعضی از شهر های دنیا، این برنامه به صورت کاملا سه بعدی تصاویر را نمایش می دهد، گویی دقیقا در روبروی مکان مورد نظر ایستاده اید! لازم به ذکر است، این برنامه به صورت کامل احتیاج به اینترنت دارد. راسخون دانلود این برنامه را به شما پیشنهاد می دهد.


 


دانلود نسخه x86

دانلود نسخه arm64


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.