0

بازدید : 37312 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 2 ارديبهشت 1393

ویرایش: يکشنبه، 17 خرداد 1394

بهترین مسیریاب اندروید Sygic GPS Navigation v15.2.5 کرک شده، نقشه آفلاین، سخنگوی فارسی

بهترین مسیریاب اندروید Sygic GPS Navigation v15.2.5 کرک شده، نقشه آفلاین، سخنگوی فارسی
بهترین مسیریاب اندروید Sygic GPS Navigation v15.2.5 کرک شده، نقشه آفلاین، سخنگوی فارسی
حجم نرم افزار 21.79 مگابایت
دفعات دانلود 1909
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
بهترین مسیریاب اندروید Sygic GPS Navigation v15.2.5 کرک شده، نقشه آفلاین، سخنگوی فارسی
توضیحات :

معرفی جدیدترین نسخه 15.2.5 کاملا رسمی و نهایی سایجیک  به صورت کرک شده

نسخه منتخب با پلاگین های HUD و DashCam فعال شده

 

 

 

 
 
هم اکنون آخرین نسخه و تست شده بهترین برنامه مسیریابی آفلاین اندروید در راسخون! برای ما ایرانی ها اولین موردی که یک نرم افزار Gps را محبوب و دوست داشتنی می کند موجود بودن نقشه ایران و راه های آن و همچنین امکان مسیر یابی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است. باید بگوییم تمام این موارد و حتی امکاناتی بیشتر از آن به طور کامل در Sygic GPS Navigation وجود دارد! از قابلیت های اصلی این نرم افزار که کار کردن و مسیریابی با آن را لذت بخش می کند نمایش اماکن، منوهای کاملا فارسی نرم افزار می باشد. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله ، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید. این برنامه شامل نقشه کامل کشور ایران به همراه صداهای صوتی برنامه است. از قابلیت های فوق العاده دیگر این برنامه می توان به راهنمای صوتی با زبان شیرین فارسی اشاره کرد. همچنین نسخه ای از این برنامه که از مارکت گوگل به صورت رایگان قابل دانلود است نسخه آزمایشی و چند روزه و تستی نرم افزار است که نرم افزار مدام شما را در جهت خرید نسخه اصلی یادآوری می کند و بعد از زمان مقرر هم نرم افزار از کار خواهد افتاد اما در راسخون، آخرین نسخه از این نرم افزار  را به صورت کرک شده و کامل در اختیار شما قرار می دهد . نکته در رابطه با فایل نقشه :  نقشه ای که برای این نرم افزار تهیه کرده ایم ، تهیه شده از آخرین و  کاملترین و بروزترین نقشه و صوت فارسی موجود برای آن است که پس از خارج کردن از حالت فشرده حجمی معادل 190 مگابایت را داراست . یکی از ویژگی های جالب این نسخه برنامه، HUD می باشد که شما با قرار دادن گوشی در زیر شیشه خودرو خود، می توانید انعکاس تصویر صفحه گوشی را در شیشه ببینید و مسیریابی راحتی داشته باشید.
 

نکته 1 : برای فعال کردن حالت آینه ای  بر روی شیشه ، روی آیکون HUD در پایین و گوشه سمت راست تصویر  کلیک کنید تا به حالت HUD برید. سپس برای معکوس کردن تصویر برای بازتاب روی شیشه  ، صفحه را لمس کنید و روی دکمه سمت راست فلش ضربه بزنید تا حالت انعکاسی فعال شود

نکته 2 : در ورود اولیه به نرم افزار پیغامی مبنی بر وارد کردن ایمیل به شما داده می شود ، کاربرانی بوده اند که به اشتباه فکر می کنند این ایمیل مربوط به خرید نرم افزار و عدم وجود نسخه فول است در صورتی که نسخه های معرفی شده در سایت ما کاملا فول و کرک شده و تست شده است و این پیغام فقط به منظور آمار گرفتن سازنده نرم افزار از لیست استفاده کنندگان نرم افزار است و شما می توانید با انتخاب گزینه Skip در قسمت پایین نرم افزار به راحتی از شر این پیغام خلاص شده و وارد نرم افزار فول کرک خود شوید .

نکته 3 :  پیشنهاد می کنیم در هنگام استفاده از نرم افزار به اینترنت متصل نباشید و یا اتصال نرم افزار به اینترنت را توسط فایروال ها ببنید چرا که ممکن است کرک نرم افزار شناسایی شده و از کار بیفتد.

توضیح : این نسخه دارای 2 ویژگی جدید و بسیار جالب است. ویژگی اول نمایش دوربین های پلیس که البته در کشور ایران قابل استفاده نیست اما قابلیت دوم قابلیت HUD نرم افزار است که به وسیله آن قادر خواهید بود صفحه گوشی اندرویدی خود را به صورت آینه وار بر روی شیشه جلوی خودرو بازتاب دهید تا بتوانید تصویر آن را از طریق شیشه جلو مشاهده کنید . تصویری از این قابلیت برای درک بهتر این ویژگی در ادامه قرار می دهیم.

همچنین در این نسخه می توانید تمامی نقشه های موجود از جمله ایران را توسط برنامه دانلود کنید.

 امکانات این برنامه :

  • نمایش نقشه ها به صورت 2 بعدی و 3 بعدی
  • نمایش مکان دقیق با نام خیابان و محل به صورت فارسی
  • مسیر یابی بین 2 نقطه
  • راهنمای سخنگوی فارسی برای مسیر
  • نمایش مختصات دقیق محل
  • نمایش علائم و مکان های عمومی در نقشه
  • شامل شهر های بزرگ ایران و جاده های کشور

 راهنمای نصب:

  1. نسخه قبلی را به صورت کامل پاک و Clear Data کنید.
  2. فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
  3. پوشه Sygic را در روت مموری یا همان sdcard ( و در صورتی که گوشی شما دارای مموری داخلی است حنما در مموری داخلی کپی کنید ). ( روت مموری یعنی صفحه اصلی مموری یعنی همین اینکه مموری را باز کردید در صفحه اول کپی کنید )
  4. برنامه را نصب کنید و اجرا نمایید.

نکات نصب:

 نکته 1 : در صورتی که گوشی شما دارای مموری داخلی 4 ، 8 ، 16 ، 32 و … است می بایست پوشه Sygic را در این مموری کپی کنید و در صورت کپی کردن در مموری کارت با پیغام دانلود نقشه روبرو می شوید و نقشه ها توسط نرم افزار قابل شناسایی نیست.

نکته 2: در صورتی که با نصب نسخه 15.2.2 نقشه ایران در برنامه نمایش داده نمی شود از قسمت Manage Mapدر منوی برنامه، باید از لیست کشور های خاور میانه نقشه ایران را دانلود کنید تا بروزرسانی انجام شده و نقشه در برنامه نمایش داده شود.

روش تغییر زبان برنامه:

حهت تغییر زبان برنامه از منوی اصلی در بخش Regional می توانید زبان برنامه و زبان سخنگو را به فارسی تغییر دهید.

 

*** نکته مهم : اگر این نسخه بر روی گوشی شما اجرا نمی شود و یا از برنامه خارج می شود لطفا نسخه قبلی را دانلود و نصب فرمایید. این نسخه کاملا سالم هست ولی با تعدادی از گوشی ها سازگار نیست که پیشنهاد ما نصب نسخه قبلی می باشد که بر روی اکثر دستگاه های اندرویدی قابل اجراست. برای دریافت نسخه قبل کلیک کنید. ***
 
 
 
جهت
   
 
   
 
   
 

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.