0

بازدید : 2505 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 13 خرداد 1393

ویرایش: دوشنبه، 18 خرداد 1394

تقویم اندروید DigiCal Calendar & Widgets v1.1.8d

تقویم اندروید DigiCal Calendar & Widgets v1.1.8d
تقویم اندروید DigiCal Calendar & Widgets v1.1.8d
حجم نرم افزار 5.69 مگابایت
دفعات دانلود 92
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
تقویم اندروید DigiCal Calendar & Widgets v1.1.8d
توضیحات :

 

اگر می خواهید شیک ترین تقویم اندروید را بر روی اندرویدتان تجربه کنید پیشنهاد می کنیم نرم افزار DigiCal Calendar & Widgets را از دست ندهید . این نرم افزار می تواند به سادگی اطلاعات ذخیره شده تان در Google Calendar را با خود همگام سازی کرده و شما را از هیچ یک از رویدادهایتان را از دست ندهید . این برنامه دارای ۶ پوسته مختلف است که می توانید بر اساس سلیقه تان یکی از آنها را انتخاب کنید . افزون بر این دو حالت تیره و روشن گنجانده شده برای برنامه به شما کمک می کند بتوانید بدون ایجاد مشکل برای چشمانتان در شب و روز از محیط کاربری با نور مناسب بهره گیری کنید . با قابلیت استفاده از ویجت نیز خواهید توانست بی آنکه اپلیکیشن را اجرا کنید از اطلاعات ضروری بر روی هوم اسکرین تان بهره بجویید . به نقل از اندرویدها

 

   

 

   


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.