0

بازدید : 2861 بار

ایجاد: دوشنبه، 3 شهريور 1393

ویرایش: سه‌شنبه، 11 فروردين 1394

نقشه های آفلاین با City Maps 2Go Pro Offline Maps v3.14.3

نقشه های آفلاین با City Maps 2Go Pro Offline Maps v3.14.3
نقشه های آفلاین با City Maps 2Go Pro Offline Maps v3.14.3
حجم نرم افزار 19.70 مگابایت
دفعات دانلود 121
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
نقشه های آفلاین با City Maps 2Go Pro Offline Maps v3.14.3
توضیحات :

 

با استفاده از برنامه City Maps 2Go Pro Offline Maps می توانید به صورت آفلاین موقعیت خود را شناسایی کنید یا به نقشه تمامی کشور ها دسترسی داشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه قابلیت استفاده به صورت آفلاین می باشد. برنامه فوق از تمامی کشور های جهان از جمله ایران پشتیبانی می کند. از این برنامه می توانید به عنوان یک مسیریاب حرفه ای استفاده نمایید. بعد از فعال سازی برنامه، GPS گوشی شما فعال می شود و موقعیت شما شناسایی و روی نقشه نمایش داده می شود. می توانید مقصد خود را وارد کنید تا نزدیک ترین راه ها به شما نشان داده شود. برنامه فوق جهت دسترسی سریع و استفاده آسان در مسافرت، مکان های مختلف را دسته بندی کرده است. مثلا می توانید با یک کلیک تمامی رستوران های اطراف خود را شناسایی کنید. امکان دریافت نقشه های شهرهای منتخب ایران نیز در این برنامه وجود دارد که شما می توانید به راحتی نقشه ها که معمولا حدود 3 مگابایت هستند را دریافت و استفاده کنید.

 

   

 

   

 

   


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.