0

بازدید : 3728 بار

ایجاد: شنبه، 27 دی 1393

ویرایش: جمعه، 4 دی 1394

بهبود سرعت با CM Speed Booster丨Cache Cleaner v1.5.9

بهبود سرعت با CM Speed Booster丨Cache Cleaner v1.5.9
بهبود سرعت با CM Speed Booster丨Cache Cleaner v1.5.9
حجم نرم افزار 2.10 مگابایت
دفعات دانلود 126
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
بهبود سرعت با CM Speed Booster丨Cache Cleaner v1.5.9
توضیحات :
 
CM Speed Booster کوچکترین برنامه تقویت کننده موبایل جهان است که کمک می کند دستگاه های اندروید خود را با یک لمس بهینه سازی کنید! اگر سرعت دستگاه شما کند است، اگر بازی به صورت روان اجرا نمی شود، و یا اگر دستگاه شما بیش از حد گرم می شود، شما به CM Speed Booster نیاز دارید! این برنامه با روش های مختلف دستگاه شما را بهبود می دهد. CM Speed Booster به صورتی طراحی شده است که یک برنامه ساده، سبک و بصری باشد و به راحتی مشکلات متداول مردم با دستگاه های اندروید را رفع کند. آزاد کردن فضای ذخیره سازی و حافظه دستگاه و کارت SD شما با یک لمس، خنک کردن CPU در هنگام زیاد گرم شدن، و پیدا کردن راه های زیادی برای تمیز کردن آشغال هایی مانند برنامه های استفاده نشده و عکس های تکراری از سایر امکانات این برنامه است.
 
ویژگی های CM Speed Booster:
 
- تقویت کننده تلفن : بالا بردن سرعت بازی ها و برنامه های خود با یک لمس، آزاد کردن حافظه (RAM) و سرعت بخشیدن به دستگاه شما. شما همچنین می توانید برای تقویت گوشی خود با یک لمس ساده، یک ویجت مفید در صفحه اصلی ایجاد کنید!
- خنک کننده CPU : خنک کردن دستگاه شما با پیدا کردن و متوقف کردن برنامه های غیر ضروری که باعث بیش از حد گرم شدن آن می شوند.
- پاک کننده فایل بیهوده : پاک کردن کش و فایل های باقی مانده برای اصلاح کردن ذخیره سازی، افزایش سرعت و بهبود عملکرد دستگاه و کارت SD شما
- به نقل از اندرویدگذر
 
 
   
 
   

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.