0

بازدید : 6812 بار

ایجاد: چهارشنبه، 8 بهمن 1393

ویرایش: پنجشنبه، 8 شهريور 1397

ارسال آسان اطلاعات Send Anywhere File Transfer 8.8.27

ارسال آسان اطلاعات   Send Anywhere File Transfer 8.8.27
ارسال آسان اطلاعات Send Anywhere File Transfer 8.8.27
حجم نرم افزار 12.14 مگابایت
دفعات دانلود 300
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
ارسال آسان اطلاعات   Send Anywhere File Transfer 8.8.27
توضیحات :

احتمالا برای شما هم پیش آمده ‌که ‌تصمیم ‌ارسال یک فایل، برنامه ‌و یا فایل صوتی به‌یکی از دوستانتان را داشته‌ باشید. Send AnyWhere نام یک گروه ‌نرم‌افزاری است که‌ این مشکل شما را یک‌بار برای همیشه‌ با بهترین شکل ممکن حل کرده‌است. اهمیتی ندارد که‌ شما صاحب یک گوشی اندرویدی هستید، یا یک گوشی ویندوزفونی. فرقی ندارد که‌ پشت یک سیستم کامپوتر با سیستم عامل ویندوز یا مک نشسته‌ باشید. Send AnyWhere فکر همه‌جا را کرده‌ است. این تیم توسعه‌دهنده، سرویس خود را برای اکثر سیستم‌عامل‌های موجود یعنی اندروید، ویندوزفون، iOS، مک و ویندوز هم ارائه‌ داده ‌است و شما با استفاده ‌از هر کدام می‌توانید برای طرف مقابل فایل ارسال کنید‌. امکان جالب دیگر این نرم‌افزار شناسایی هوشمند شبکه‌ی اینترنتی شما است. به‌این ترتیب که ‌اگر شما و دوستتان هر دو به ‌یک شبکه ‌وای‌فای متصل باشید، این نرم‌افزار به‌طور هوشمند این شبکه ‌را شناسایی کرده‌ و اقدام به ‌ارسال فایل از طریق مودم و با سرعت چندین برابر می‌کند (مانند نرم‌افزار‌های انتقال فایل از طریق wifi‌). شما بعد از نصب این نرم‌افزار برای همیشه‌ با سرعت بالا و در هر کجا و هر دستگاهی، قادر به ‌ارسال فایل به ‌دوستان خود خواهید بود. به نقل از زومیت


 

دانلود نسخه  x86

دانلود نسخهarm 64


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.