0

بازدید : 25352 بار

ایجاد: دوشنبه، 25 خرداد 1394

ویرایش: سه‌شنبه، 13 شهريور 1397

برنامه عکاسی حرفه ای در اندروید Camera MX v4.7.183

برنامه عکاسی حرفه ای در اندروید Camera MX v4.7.183
برنامه عکاسی حرفه ای در اندروید Camera MX v4.7.183
حجم نرم افزار 23.83 مگابایت
دفعات دانلود 453
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 5.0 و بالاتر
برنامه عکاسی حرفه ای در اندروید Camera MX v4.7.183
توضیحات :

Camera MX نام نرم افزاری قدرتمند و کامل در زمینه ویرایش تصاویر و فیلم ها در گوشی های اندرویدی می باشد. Camera MX به عنوان یک برنامه محبوب در زمینه ویرایش فیلم و تصویر شناخته می شود که بیش از 100 میلیون بار از سایت گوگل پلی دریافت شده است و موفق به کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی شده است. این نرم افزار به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و امکان زیباسازی ساده تصاویر را به شما خواهد داد.

با استفاده از این برنامه و دوربین اختصاصی که دارد، می توانید عکس ها و فیلم هایی بسیار جذاب و زیبا ضبط کنید. با استفاده از افکت های مختلف نظیر HDR, Lomo, mirror, kaleidoscope, auto optimization, overlays و textures و همچنین گزینه های سفارشی نظیر brightness, photo + video rotation, contrast, color temperature, aspect ratio می توانید عکسی که مد نظرتان است را به سادگی تهیه کنید. توسط این برنامه می توانید فیلم ها را دقیقا از همان جایی که دوست دارید برش دهید. شما می توانید بهترین قسمت از فیلم ها را جدا کرده و همان را در گوشی همراهتان ذخیره کنید.

✔ دارای ظاهر کاربردی ساده:

ظاهر ساده و زیبا به کاربران این امکان را خواهد داد تا در یک محیط جذاب بتوانند اقدام به فیلم برداری و تهیه عکس پرداخته و عکس و فیلم هایی زیبا ضبط کنند. همچنین ظاهر برنامه به گونه ای طراحی شده است که کاربران سریعا با آن ارتباط برقرار کرده و می توانند از آن استفاده کنند.

✔ کیفیت بسیار بالای تصاویر:

برنامه Camera MX به گونه ای طراحی شده است که این امکان را به شما خواهد داد تا در تهیه عکس ها، نهایت کیفیت را تجربه کنید. این نرم افزار قادر است تا به شما امکان تهیه عکس هایی با کیفیت بسیار بالا را بدهد.

✔ ویرایش تصاویر و ویدئوها:

با استفاده از ابزارهای مختلفی که در این نرم افزار گنجانده شده است می توانید به سادگی تصاویر و فیلم های خود را ویرایش کرده و تصاویر و فیلم هایی بسیار جذاب و زیبا ایجاد کنید. استفاده از افکت های مختلف مانند HDR, Lomo, mirror, kaleidoscope, auto optimization, overlays و textures و همچنین استفاده از ابزارهای سفارشی سازی فیلم و عکس مانند تغییر نور و تنظیم آن، چرخش تصویر و ویدئو، تنظیم کنتراست، تنظیم رنگ، نسبت ابعاد و … می توانید یک فیلم و یا عکس منحصر به فرد ایجاد کنید.

✔ تهیه عکس های اختصاصی:

شما می توانید برای حالت های مختلف، مود مورد نظرتان را انتخاب کنید. به فرض مثال برای تهیه عکس های سلفی، عکس در شب، خورشیدی، هوای برفی و … هرکدام، مود های مختلفی قرار داده شده است که با استفاده از آن ها می توانید عکسی متناسب و با کیفیت بسیار بالا تهیه کنید.

✔ مدیریت فایل ها:

قابلیت مشاهده فیلم ها و عکس های تهیه شده یکی دیگر از ویژگی های برنامه قدرتمند Camera MX می باشد که به واسطه آن می توانید تمام تصاویر و فیلم هایی که در گوشی تان دارید را به صورت کامل تحت مدیریت خود داشته باشید.

✔ سازگاری با تبلت:

نرم افزار Camera MX با انواع تبلت های مختلف سازگاری دارد. به این معنی که این نرم افزار در انواع رزولیشن های مختلف قابل استفاده است و شما می توانید در انواع گوشی ها و تبلت های اندروید به سادگی از آن استفاده کنید.


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.