0

بازدید : 4267 بار

ایجاد: يکشنبه، 14 تير 1394

ویرایش: يکشنبه، 14 تير 1394

برنامه اندروید احكام شهوت جنسی

برنامه اندروید احكام شهوت جنسی
برنامه اندروید احكام شهوت جنسی
حجم نرم افزار 2.20 مگابایت
دفعات دانلود 473
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
برنامه اندروید احكام شهوت جنسی
توضیحات :


پیامبر(صلی الله علیه و اله) فرمود: « سه چیز است که از آنها بر امتم بعد از خودم می ترسم، گمراهی بعد از آگاهی و آزمایش های گمراه کننده، و شهوت شکم و شهوت جنسی.»خدا در قرآن می‌فرماید: «با شخصیت ترین و با کرامت ترین شما باتقواترین و خویشتندارترین شما است.» و امیر مؤمنان علی (علیه السلام) می فرماید شخصیت و کرامت انسانی را آنارشیزیم وهرج و مرج شهوت منهدم می‌کند؛ « تقوا و پرهیزکاری را چیزی جز غلبه شهوت از بین نمی برد.» 

 

واجبات و محرمات و محدودیت‌های الهی در زمینه شهوات مانند نرده ها و سرعت‌گیرها و قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده هراز است تا با توجه به آنها و عنایت به علائم و نشانه ها از سفر لذت ببریم و با تصادف یا سقوط در دره، هلاک نشویم و یا زندگی را به کام خود و دیگری و اطرافیان تلخ نکنیم. متأسفانه با رعایت نکردن قوانین شرعی مربوط شهوت جنسی، اختلالات و انحرافات جنسی مانند قارچ از جامعه انسانی سبز می‌شوند.

 

  

 

  

 

  

 

  


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.