0

بازدید : 1689 بار

ایجاد: شنبه، 19 دی 1394

ویرایش: شنبه، 19 دی 1394

جستجو و ذخیره مستقیم تصاویر Image Search v4.0

 جستجو و ذخیره مستقیم تصاویر Image Search v4.0
جستجو و ذخیره مستقیم تصاویر Image Search v4.0
حجم نرم افزار 3.70 مگابایت
دفعات دانلود 115
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
 جستجو و ذخیره مستقیم تصاویر Image Search v4.0
توضیحات :

 

موتور جستجوی گوگل یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارها در دنیای آنلاین است که به کمک آن می‌توان به آرشیوی بی انتها از اطلاعات دسترسی داشت. در صورتی که به بخش جستجوی تصاویر گوگل سر زده باشید حتما متوجه شده‌اید که مراحل دسترسی و ذخیره‌ی عکس‌ها، به صورت دو مرحله‌ای است. برای مثال شما با جستجوی کلمه‌ی Iphone6 به نتایج کوچکی از تصاویر مختلف دست پیدا خواهید کرد که برای مشاهده یا ذخیره‌ی سایز اصلی هر کدام، نیاز به انجام دستورات یکسانی دارید که عبارتند از کلیک روی عکس مورد نظر و سپس انتخاب گزینه‌ی View Image. به این ترتیب می‌توانید به سایز اصلی عکس‌ها دسترسی داشته باشید. این امر شاید در کامپیوتر با کمک ماوس و حتی افزونه‌ی مرورگرها به صورت ساده‌تری امکان پذیر باشد اما استفاده از آن در گوشی‌ها، بحثی جداگانه است که کار را به حد بسیاری پیچیده می‌کند. بخصوص در نسخه‌ی جدید مرورگر کروم و قالب موبایل گوگل، که هنگام لمس تصاویر، گزینه‌ای با نام ViewImage وجود ندارد و ناچارا باید صبر کنید تا نسخه‌ی کامل عکس بارگذاری شود تا قادر به ذخیره‌ی آن باشید.

 

 

 

اپلیکیشن Image Search کار را برای شما بسیار آسان‌تر از قبل کرده به طوری که عملیات ذخیره سازی تصویر را نه تنها از گوگل، بلکه از چندین موتور جستجوی دیگر که به تفکیک قابل دسترسی هستند تا حد بسیاری آسان‌تر کرده است. کافی است بعد از اولین اجرا، سوژه‌ی مورد نظر خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و بعد از انتخاب موتورجستجوی دلخواه، به سرعت تصاویر بندانگشتی و کوچکی از نتایج موجود مشاهده کنید. حال کافی است روی هر نتیجه‌ی دلخواه کلیک کنید تا به صورت مستقیم سایز اصلی آن را مشاهده کنید. در نوار پایینی نیز گزینه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند با لمس روی گزینه‌ی ذخیره، تصویر مد نظر را با سایز اصلی در گوشی خود ذخیره کنید.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.