0

بازدید : 1997 بار

ایجاد: دوشنبه، 21 دی 1394

ویرایش: دوشنبه، 21 دی 1394

بازیابی اطلاعات Undeleter Recover Files & Data v3.7.3.16

بازیابی اطلاعات   Undeleter Recover Files & Data v3.7.3.16
بازیابی اطلاعات Undeleter Recover Files & Data v3.7.3.16
حجم نرم افزار 8.50 مگابایت
دفعات دانلود 185
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 3.1 و بالاتر
بازیابی اطلاعات   Undeleter Recover Files & Data v3.7.3.16
توضیحات :

 

گوشی‌های هوشمند نیز مانند کامپیوترهای شخصی می‌توانند مکانی برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی و مهم ما باشند و همانطور که در کامپیوترها نیز مشکلاتی از قبیل حذف اتفاقی فایل‌ها وجود دارد، اطلاعات ذخیره شده در گوشی‌های موبایل نیز از امنیت کامل برخوردار نیستند و هرلحظه ممکن است بنا بر دلایل مختلف، آن‌ها را از دست بدهیم. شاید تا همین یکی دو سال پیش در صورتی که چنین اتفاقی را در گوشی همراه شاهد بودیم راه حل مشخصی برای آن وجود نداشت. اما حدود یک سال پیش اپلیکیشنی با نام DiskDigger برای اندروید منتشر شد که با وجود آنکه عملکرد قدرتمندی همچون همتایان خود در رایانه‌های شخصی نداشت، با این حال بهترین راه حل موجود برای افرادی بود که اطلاعات خود را در گوشی موبایل از دست داده بودند. Undeleter Recover Files & Data Full نیز اپلیکیشن جدیدی در همین زمینه است که سعی در کامل‌تر کردن همتای قدیمی خود یعنی DiskDigger دارد و با ارائه‌ی رابط کاربری جذاب‌تر و فرمت‌های پشتیبانی شده‌ی جامع‌تر، حداقل روی کاغذ رقیب قدرتمندی برای DiskDigger به حساب می‌آید.

 

 

 

در Undeleter Recover Files & Data Full می‌توانید به محض ورود به اپلیکیشن، حافظه‌ی داخلی یا خارجی یا حتی OTG را برای اسکن انتخاب کنید تا عملیات جستجو تنها در حافظه‌ای به انجام برسد که فایل حذف شده‌ی شما در آن قرار داشته است. خوشبختانه جستجوی شاخه‌ای نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است که به لطف آن می‌توانید فرمت فایل یا فایل‌های مورد نظر خود را مشخص کنید تا تنها نتایجی به شما نمایش داده شود که ممکن است فایل‌های حذف شده‌ی شما باشد. موضوعی که در این ابزارها باید مورد توجه قرار بگیرد این است که این اپلیکیشن‌ها به طور کلی فایل‌های حذف شده را بازیابی خواهند کرد و  این موضوع به این معنا است که فایل‌هایی که خود شما با آگاهی حذف کرده‌اید نیز در نتایج بازیابی شده نمایش داده خواهند شد که این امر ممکن است جستجو در میان نتایج به دست آمده را کمی زمان‌بر‌تر کند که با این حال، حتی اگر شانس پیدا کردن فایل حذف شده از درصد کمی برخوردار باشد، قطعا به امتحان کردن آن می‌ارزد. برتری فوق العاده‌ای که این برنامه نسبت به DiskDigger دارد نیز امکان بازیابی شماره تلفن‌های ذخیره شده در گوشی است که البته عملکرد آن بستگی به نحوه‌ی حذف شماره‌ها، و میزان زمانی که از حذف آن‌ها گذشته است خواهد داشت.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.