0

بازدید : 1582 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 29 دی 1394

ویرایش: سه‌شنبه، 29 دی 1394

پشتیبان گیری از برنامه های نصب شده App Backup and Share v1.1

 پشتیبان گیری از برنامه های نصب شده App Backup and Share v1.1
پشتیبان گیری از برنامه های نصب شده App Backup and Share v1.1
حجم نرم افزار 3.40 مگابایت
دفعات دانلود 135
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
 پشتیبان گیری از برنامه های نصب شده App Backup and Share v1.1
توضیحات :

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که قصد ارسال یکی از برنامه‌ها یا بازی‌های موجود در گوشی‌تان را برای شخص دیگری داشته باشید. در این مواقع اگر فایل نصبی اپلیکیشن مورد نظر را در گوشی نداشته باشید راهی برای انتقال برنامه‌ی مورد نظر وجود ندارد چرا که فایل‌های نصبی APK بعد از نصب در گوشی، از حالت تک فایلی خارج و تبدیل به فایل‌های باز و دیتا می‌شوند. در این مواقع تنها راه، کمک گرفتن از یک اپلیکیشن تهیه‌ی فایل پشتیبان است که امکان ساخت مجدد یک فایل APK از برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده در گوشی را می‌دهد. App Backup and Share یکی از اپلیکیشن‌های محبوب و کاربردی در این زمینه است که به کمک آن می‌توانید از تمام برنامه‌های نصب شده روی گوشی، فایل Apk تهیه و آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

 

 

 

 

نحوه‌ی کار با App Backup and Share به این صورت است که لیستی از تمام برنامه‌های نصب شده در گوشی از جمله اپلیکیشن‌های سیستمی را به شما نمایش خواهد داد و می‌توانید هر برنامه‌ای را که مایل بودید انتخاب کرده تا به صورت فایل APK به شما تحویل داده شود. سپس می‌توانید آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کنید یا حتی برای استفاده‌های بعدی، با کلیک بر روی گزینه‌ی Restore به نصب دوباره‌ی آن‌ها بپردازید. تهیه فایل پشتیبان، بازیابی و حذف برنامه‌ها با یک لمس، مرتب کردن لیست برنامه‌ها براساس اسم، تاریخ نصب و حجم، نمایش فضای خالی و فضای اشغال شده در حافظه‌ از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن فوق‌العاده هستند.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.