0

بازدید : 1515 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 29 دی 1394

ویرایش: سه‌شنبه، 29 دی 1394

ویرایشگر حرفه ای متن QuickEdit Text Editor v0.9.3

ویرایشگر حرفه ای متن QuickEdit Text Editor v0.9.3
ویرایشگر حرفه ای متن QuickEdit Text Editor v0.9.3
حجم نرم افزار 2.20 مگابایت
دفعات دانلود 116
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 3.0 و بالاتر
ویرایشگر حرفه ای متن QuickEdit Text Editor v0.9.3
توضیحات :

 

سیستم عامل‌های موبایل مانند اندروید، به ویژه در جدیدترین نسخه‌های خود از اپلیکیشن‌های پیش فرض بسیار قدرتمندی برخوردارند به طوری که برای تعداد زیادی از کاربران، مرورگر، پلیر صوتی و تصویری و دیگر اپلیکیشن‌های پیش فرض می‌توانند کارآمد و کافی باشند. اما یکی از معدود بخش‌های پلتفرم اندروید که به طور پیش فرض امکانات خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است، مبحث یادداشت‌ها و فایل‌های متنی است که حتی در اندروید ۶ نیز ابزار خاصی برای کار با فایل‌های متنی و ویرایش حرفه‌ای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. خوشبختانه توسعه دهندگان بی کار نبوده و برای پر کردن جای خالی این امکان، اپلیکیشن‌های متفاوتی را روانه‌ی مارکت‌ها کرده‌اند که QuickEdit Text Editor یکی از موفق ترین و محبوب ترین موارد از اپلیکیشن‌های ذکر شده است.

 

 

 

 

 

در صورتی که بنا به هر دلیل و در هر سطحی نیاز به ویرایش یک فایل متنی در گوشی موبایل دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به سراغ گوگل و مارکت ها، فرصتی به QuickEdit Text Editor بدهید تا از امکانات بی شماری که در اختیار شما قرار می‌دهد غافلگیر شوید. این برنامه از اکثر فرمت‌های متنی پشتیبانی کرده و قابلیت بارگذاری فایل‌های طولانی تا ده هزار خط را دارد. نکته‌ای که شاید برایتان جالب باشد پشتیبانی این اپلیکیشن از بیش از 40 زبان‌های کد نویسی مانند C++, C#, Java, HTML, CSS, XML, Javascript, PHP و ... است که به شما امکان ساخت یا ویرایش کدها و فایل‌های کدنویسی شده را در محیطی بسیار حرفه‌ای و درست مانند یک ویرایشگر مخصوص سیستم‌عامل‌های دسکتاپ را می‌دهد.

امکان نمایش شماره خط ها، امکان Undo کردن تغییرات بدون هیچ محدودیتی، امکان اعمال تغییرات در فونت، فاصله‌ی بین خطوط و...، قابلیت جستجوی لغت و پرش به خط دلخواه از متن‌ها و امکان استفاده از رنگ‌های مختلف در متون نوشته شده از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.