0

بازدید : 2856 بار

ایجاد: چهارشنبه، 30 دی 1394

ویرایش: چهارشنبه، 30 دی 1394

قفل گذاری برنامه ها Hexlock v1.5.1

قفل گذاری برنامه ها  Hexlock v1.5.1
قفل گذاری برنامه ها Hexlock v1.5.1
حجم نرم افزار 4.70 مگابایت
دفعات دانلود 132
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
قفل گذاری برنامه ها  Hexlock v1.5.1
توضیحات :

 

با وجود اطلاعات موجود در گوشی‌های موبایل، که اکثر آن‌ها نیز موارد شخصی به حساب می‌آیند، نیاز به وجود اطمینان خاطر برای حفظ امنیت اطلاعات وجود خواهد داشت که به لطف اپلیکیشن‌های تنظیم رمز‌عبور برای برنامه ها، این نیاز رفع شده است. Hexlock AppLock Security یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به طور رایگان منتشر شده و به شما امکان قفل‌گذاری روی اپلیکیشن‌های دلخواه، و حتی عکس‌ها و ویدئوها را خواهد داد و می‌توانید با نصب آن، با خیال آسوده‌تری گوشی خود را در اختیار دوستان یا آشنایان خود قرار دهید. مانند دیگر اپلیکیشن‌های هم سبک، Hexlock AppLock Security نیز از هر دو روش رمزعبور و الگوی لمسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، یکی از روش‌های موجود را برای حالت پیش‌فرض انتخاب کنید.

 

 

 

 

Hexlock می‌تواند پایانی بر نگرانی هایتان بابت سرک کشیدن‌های بی اجازه‌ی افراد در گوشی شما باشد. بارها پیش آمده است که به دلایل مختلف گوشی خود را به شخصی سپرده‌ایم و در این حین نیز نگران آن بوده‌ایم که فرد مقابل به گالری عکس یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مراجعه کرده و حریم خصوصی را زیر پا بگذارد. Hexlock می‌تواند با قفل گذاری روی اپلیکیشن‌های شما از جمله تلگرام، اینستاگرام، گالری عکس و حتی تنظیمات گوشی شما را از گزند این کنجکاوی‌ها در امان نگه دارد. ضمن آنکه با رمزگذاری روی بخش تنظیمات گوشی می‌توانید از Unistall کردن اپلیکیشن نیز جلوگیری کرد تا تحت هیچ شرایطی، کارکرد اپلیکیشن با مشکل مواجه نشود. با قفل گردن فایل منیجر و گالری عکس خود می‌توانید تصاویر و ویدیوهایتان را نیز به طور ایمن‌تری نگهداری کنید.

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.