0

بازدید : 1462 بار

ایجاد: يکشنبه، 4 بهمن 1394

ویرایش: يکشنبه، 4 بهمن 1394

پخش فایل های موسیقی Dub Music Player v1.8

پخش فایل های موسیقی Dub Music Player v1.8
پخش فایل های موسیقی Dub Music Player v1.8
حجم نرم افزار 4.40 مگابایت
دفعات دانلود 108
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
پخش فایل های موسیقی Dub Music Player v1.8
توضیحات :

 

خوشبختانه پلیرهای قدرتمندی تاکنون برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است که از بین آن‌ها می‌توان به AMP Player, TTPOD یا JetAudio اشاره کرد. با این حال هنوز هم برنامه‌های جدیدی را در این زمینه مشاهده می‌کنیم که وجود رقیب‌های قدر را پایان رویاپردازی‌های خود ندانسته، و با پا گذاشتن به این عرصه‌ی رقابت، مزد ریسک خود را گرفته و مورد توجه هزاران کاربر قرار گیرد. Dub Music Player یکی از این برنامه‌ها است که وظیفه‌ی پخش فایل‌های موسیقی شما را دارد که این امر را، در محیطی بسیار زیبا و چشم نواز به انجام می‌رساند و با استفاده از چند المان جذاب و متفاوت، یک رابط کاربری جذاب را ارائه داده است.

 

 

 

 

از مهمترین این المان‌ها می‌توان به رقص نور کلاسیک برنامه اشاره کرد که حالتی شبیه به رقص نور نسخه‌ی کامپیوتری JetAudio را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مورد دیگر را می‌توان دکمه‌ی بزرگ Volume دانست که می‌توانید با چرخاندن آن، علاوه بر اینکه به راحتی و با سرعت هر چه تمام‌تر صدای موسیقی را کم و زیاد کنید، حس کار با تجهیزات و دکمه‌های فیزیکی را نیز تجربه کنید. علاقه‌مندان به شخصی‌سازی فرکانس‌های صوتی نیز نگران نباشند چرا که Dub Music Player هم از اکولایز 5 بانده پشتیبانی می‌کند و هم دارای ابزار افزایش Base موسیقی است و به کمک این دو بخش کنترلی، می‌توانید موسیقی‌ها را آنطور که دوست دارید گوش دهید.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.