0

بازدید : 2124 بار

ایجاد: شنبه، 10 بهمن 1394

ویرایش: سه‌شنبه، 13 بهمن 1394

اسکن و تبدیل اسناد به پی دی اف Docufy Scan to PDF v10.2.0.20160120

اسکن و تبدیل اسناد به پی دی اف  Docufy Scan to PDF  v10.2.0.20160120
اسکن و تبدیل اسناد به پی دی اف Docufy Scan to PDF v10.2.0.20160120
حجم نرم افزار 15.30 مگابایت
دفعات دانلود 195
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
اسکن و تبدیل اسناد به پی دی اف  Docufy Scan to PDF  v10.2.0.20160120
توضیحات :

 

با هرچه بهتر شدن کیفیت دوربین‌های موبایل، قابلیت‌های جذابی برای آنها ارائه می‌شود که یکی از این موارد را می‌توان اسکن تصاویر دانست که با عکس‌برداری از جزوات یا دیگر مستندات، می‌توان آن‌ها را در یک فایل PDF ذخیره کرد. اگر از قشر دانشجویان باشید، به احتمال زیاد حداقل یک بار برایتان پیش آمده است که از جزوه‌ی دوست خود، یا از توضیحات نوشته شده روی تخته‌ی کلاس عکس‌برداری کرده باشید تا در آینده، از آن‌ها استفاده کنید. این شیوه برای هر کاربری مفید و مثبت خواهد بود اما در این میان، کاربرانی که به مطالعه‌ی جزوات مجازی در گوشی، تبلت یا رایانه عادت دارند می‌توانند بهترین استفاده را از این ویژگی کنند چراکه کاربران عادی ممکن است با مطالعه‌ی جزوات مجازی بازدهی کامل را از دروس مطالعه شده نداشته باشند. Docufy Scan to PDF اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند اسکن یا همان عکس‌برداری از جزوات را به طور منظم‌تری برای شما به انجام برساند.

 

 

 

 

بعد از اولین ورود به اپلیکیشن Docufy Scan to PDF ابتدا باید از تمام مدارک یا جزواتی که مد نظر دارید، توسط دوربین داخلی این برنامه عکاسی کنید. در پایان، علاوه بر آنکه فایل‌های تهیه شده را به صورت عکس‌های جداگانه در اختیار خواهید داشت، می‌توانید از تمام عکس‌ها، یک فایل پی دی اف تهیه کنید تا جزوه‌های متفاوت را به صورت کاملا منظم و دقیق در گوشی خود ذخیره کنید. این ویژگی علاوه بر تمام ویژگی‌های مثبتی که به همراه خواهد داشت، می‌تواند ارسال یا انتقال جزوات اسکن شده را نیز آسان‌تر کند تا به جای ارسال چندین عکس به صورت نامنظم، یک فایل را به عنوان فایل اسکن شده برای دیگر دستگاه‌های خود ارسال کنید.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.