0

بازدید : 1421 بار

ایجاد: شنبه، 10 بهمن 1394

ویرایش: شنبه، 10 بهمن 1394

میریت تماس Call Manager v10.0

میریت تماس  Call Manager v10.0
میریت تماس Call Manager v10.0
حجم نرم افزار 1.70 مگابایت
دفعات دانلود 135
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.1 و بالاتر
میریت تماس  Call Manager v10.0
توضیحات :

 

یکی از بخش‌های اندروید که همیشه کمترین توجه را از سوی توسعه دهندگان داشته است بخش Call Manager است به طوری که در اکثر گوشی‌های اندرویدی، این بخش امکانی به جز نمایش لیست تماس‌ها برای شما به همراه ندارد. این موضوع در حالی است که قابلیت‌های بسیار دیگری نیز در رابطه با بخش تماس‌های گوشی وجود دارد که در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، به صورت پیش فرض وجود ندارند. یکی از این امکانات، ضبط تماس‌های صوتی به صورت دو طرفه است که خوشبختانه در گوشی‌ها و همچنین نسخه‌های جدید اندروید، این امکان به صورت پیش فرض به بخش مدیریت تماس‌ها اضافه شده است. امکان دیگری که بسیار ضروری و مورد نیاز است قابلیت بلاک کردن شماره‌های مزاحم است که تعداد گوشی‌هایی که به طور پیش فرض از این امکان پشتیبانی کنند هنوز به حد قابل قبولی نرسیده است.

 

 

 

 

اما Call Manager اپلیکیشنی بسیار عالی برای گوشی‌های اندرویدی است که به لطف آن می‌توانید امکاناتی بی‌نظیر در رابطه با بخش تماس‌ها در اختیار داشته باشید. علاوه بر امکان ضبط تماس‌ها و بلاک کردن شماره‌ها که در بالا نیز به آن‌ها اشاره کردیم، امکان جالب دیگری با عنوان "پاسخ دهی خودکار" در این برنامه وجود دارد که می‌تواند تمام تماس‌های ورودی، یا تماس‌های ورودی از برخی شماره‌های مشخص شده را به صورت خودکار و بعد از سه ثانیه (قابل تغییر در تنظیمات) پاسخ دهد. در صورتی که تمایل داشته باشید نیز می‌توانید حالت پاسخ دهی را روی Speaker قرار دهید تا بلافاصله بعد از جواب دادن خودکار تماس، صدای شخص مقابل روی بلندگو پخش شود. این امکان به ویژه برای افرادی که هنگام انجام کار قادر به لمس صفحه و پاسخگویی نیستند فوق العاده کاربردی خواهد بود.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.