0

بازدید : 1881 بار

ایجاد: دوشنبه، 12 بهمن 1394

ویرایش: دوشنبه، 12 بهمن 1394

نوار میانبر برای برنامه ها Sloth Launcher v3.0.1

نوار میانبر برای برنامه ها Sloth Launcher v3.0.1
نوار میانبر برای برنامه ها Sloth Launcher v3.0.1
حجم نرم افزار 7.80 مگابایت
دفعات دانلود 134
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
نوار میانبر برای برنامه ها Sloth Launcher v3.0.1
توضیحات :

 

نکته‌ای که در همین ابتدا باید به آن اشاره کنیم نام برنامه است که برخلاف کلمه‌ی لانچر که در نام آن یعنی Sloth Launcher قرار گرفته، این برنامه یک لانچر مستقل مانند Apex, Nova یا... نیست و تنها به صورت یک منوی میانبر به فعالیت خواهد پرداخت و لانچر فعلی شما، بدون هیچ خللی به کارکرد خود ادامه خواهد داد. این اپلیکیشن وظیفه دارد تا برنامه‌ها و دستوراتی که بیشتر مورد استفاده‌ی شما است را در یک نوار میانبر به شما نمایش دهد. برای مثال دستوراتی مانند روشن/خاموش کردن وای فای و بلوتوث یا اپلیکیشن‌های پراستفاده‌ای مانند تلگرام از مواردی هستند که می‌توانید توسط این اپلیکیشن در نوار میانبر قرار دهید.

 

 

 

 

نوار مذکور در دو بخش قابل نمایش است. شما می‌توانید نوار ساخته شده توسط خود را در بخش نوتیفیکیشن بار، یا کنار دستگاه (sidebar) قرار دهید. در حالت اول برای دسترسی به این نوار میانبر کافیست تا بخش نوتیفیکیشن بار گوشی را به پایین بکشید و در حالت دوم نیز شرط ظاهر شدن این نوار، کشیدن انگشت از سمت راست صفحه به داخل نمایشگر خواهد بود. علاقه‌مندان به بخش شخصی‌سازی نیز امکانات متعددی همچون تغییر رنگ بخش‌های مختلف این نوار و استفاده از آیکن پک‌ها را در اختیار خواهند داشت که می‌توانند با استفاده از این دو بخش، ظاهر نوار میانبر را به شکل دلخواه خود طراحی کنند.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.