0

بازدید : 1935 بار

ایجاد: يکشنبه، 18 بهمن 1394

ویرایش: يکشنبه، 18 بهمن 1394

نمایش سرعت ارسال و دریافت دیتا Internet Speed Meter Lite v1.2.11

نمایش سرعت ارسال و دریافت دیتا Internet Speed Meter Lite v1.2.11
نمایش سرعت ارسال و دریافت دیتا Internet Speed Meter Lite v1.2.11
حجم نرم افزار 1.40 مگابایت
دفعات دانلود 154
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
نمایش سرعت ارسال و دریافت دیتا Internet Speed Meter Lite v1.2.11
توضیحات :

 

 با توجه به رشد چشمگیر اینترنت پرسرعت در داخل کشور و افزایش کاربرانی که از اینترنت همراه استفاده می‌کنند، وجود اپلیکیشن‌هایی برای مدیریت هر چه بهتر مصرف دیتا یا بررسی کیفیت شبکه‌ی موجود بیش از پیش احساس می‌شود. Internet Speed Meter Lite اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که هنگام وبگردی، یا حتی دانلود یک فایل، سرعت رد و بدل شدن اطلاعات را به شما نمایش خواهد داد و برای مثال می‌توانید سرعت سیم کارت‌های 3G را در محل زندگی خود، با کمک این اپلیکیشن بررسی کنید تا از حداقل و حداکثر سرعت دریافت اطلاعات با خبر شوید.

 

 

 

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های Internet Speed Meter Lite امکان نمایش این اطلاعات در نوتیفیکیشن بار است که باعث می‌شود تا از مراجعه‌ی مکرر به اپلیکیشن بی‌نیاز شوید و با قرار دادن میانبر نمایشی آن در استاتوس‌بار، در هر نرم‌افزاری که باشید، سرعت دریافت و ارسال اطلاعات را در استاتوس‌بار مشاهده کنید. نمایش میزان ترافیک مصرفی روزانه، نمایش میزان مصرف در یک ماه گذشته، مصرف بسیار کم باتری و نمایش نتایج بررسی اینترنت شما در گراف‌های مخصوص از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن اندرویدی به حساب می‌آیند.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.