0

بازدید : 1595 بار

ایجاد: چهارشنبه، 21 بهمن 1394

ویرایش: چهارشنبه، 21 بهمن 1394

همگام سازی پوشه ها و فایل ها با فضای ابری FolderSync v2.8.3.59

همگام سازی پوشه ها و فایل ها با فضای ابری FolderSync v2.8.3.59
همگام سازی پوشه ها و فایل ها با فضای ابری FolderSync v2.8.3.59
حجم نرم افزار 10.50 مگابایت
دفعات دانلود 115
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
همگام سازی پوشه ها و فایل ها با فضای ابری FolderSync v2.8.3.59
توضیحات :

 

 امنیت و ماندگاری اطلاعات و فایل‌های مهم، همیشه یکی از مهم ترین دغدغه‌های کاربران بوده است. شما فایل‌هایتان را در هر نوع حافظه‌ای، از جمله دیسک، فلش، هارد اکسترنال، مموری کارت و ... که ذخیره کنید همچنان ریسک از بین رفتن آن‌ها وجود دارد و تمامی ابزارهایی که نام برده شد، در اثر ضربه، تماس با آب یا نوسان برق می‌توانند به همین سادگی از بین بروند. این مورد به همراه آنکه حمل این سخت افزارها و دسترسی به اطلاعات موجود در آن‌ها همیشه و همه جا ممکن نبود، باعث شد ذخیره‌سازی آنلاین اطلاعات رونق بگیرد و فضاهای ابری پا به زندگی دیجیتالی میلیون‌ها کاربر بگذارند. FolderSync اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که به شما کمک می‌کند تا بین فایل‌های مهم خود و فضاهای ابری، یک پل ارتباطی خودکار به وجود بیاورید تا به طور منظم، محتویات داخل پوشه یا پوشه‌های مشخص شده، با این فضاهای ابری همگام‌سازی شوند.

 

 

 

 

در FolderSync شما می‌توانید فضاهای ابری بسیاری از جمله گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس و ... را به تلفن خود متصل کنید. بعد از اینکار کافی است تا یک یا هرچند پوشه که تمایل به ذخیره‌ی آنلاین اطلاعات آن‌ها دارید را به این برنامه معرفی کنید تا زین پس، در بازه‌های زمانی مشخص، محتویات این پوشه با محتویات موجود در سرورهای آنلاین مقایسه شود و در صورت وجود فایل جدیدی در آنها، به طور خودکار موارد تازه را نیز به فضای ابری منتقل کنید. این موضوع بسیار کاربردی خواهد بود؛ برای مثال می‌توانید پوشه‌ی DCIM را به این برنامه معرفی کنید تا به صورت خودکار، عکس‌هایی که با گوشی ثبت می‌کنید به فضای ابری منتقل شوند.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.