0

بازدید : 1577 بار

ایجاد: يکشنبه، 25 بهمن 1394

ویرایش: يکشنبه، 25 بهمن 1394

حذف تاریخچه ی برنامه ها History Eraser Clean up v6.0.3

حذف تاریخچه ی برنامه ها   History Eraser Clean up v6.0.3
حذف تاریخچه ی برنامه ها History Eraser Clean up v6.0.3
حجم نرم افزار 3.10 مگابایت
دفعات دانلود 151
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
حذف تاریخچه ی برنامه ها   History Eraser Clean up v6.0.3
توضیحات :

 

هنگامی که شما مشغول وب‌گردی هستید، موارد جستجو شده و سایت‌هایی که آن را مشاهده کرده‌اید در بخشی از برنامه با عنوان History ثبت می‌شود. هنگامی که با شماره‌ای تماس می‌گیرید این شماره در بخش Log‌ها قرار می‌گیرد. تمامی این موارد، و همچنین دیگر فعالیت‌های مشابهی که در دیگر بخش‌های گوشی انجام می‌شود همگی برای رفاه حال کاربران و دسترسی سریع‌تر به مواردی که قبلا از آنها استفاده کرده‌اید هستند و در بسیاری از مواقع اهداف ما را با سرعت بالاتری به انجام می‌رسانند. اما برخی کاربران این ویژگی مثبت را، به عنوان ابزاری برای کنجکاوی‌های بیجا توسط دیگران می بینند و ترجیح می‌دهند تا این موارد در گوشی ذخیره نشود تا وقتی گوشی را به دست فردی می‌دهند، فعالیت‌هایی که در گوشی انجام داده‌اند همچنان شخصی باقی بماند و به طور خواسته یا ناخواسته، فرد دیگری قادر به مشاهده‌ی آنها نباشد. برای این کار می‌توانید بخش تاریخچه‌ی اپلیکیشن‌های مورد نظر مانند مرورگر، اپلیکیشن شماره گیر و ... را به نوبت و به صورت دستی حذف کنید که مسلما امری وقت‌گیر و کسل‌کننده خواهد بود.

 

 

History Eraser Clean up اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای چنین مواقعی است که به کمک آن می‌توانید تمامی موارد گفته شده را به صورت یکجا، و تنها با یک لمس انجام دهید. این برنامه به هنگام اجرا، موارد بسیاری را مانند بخش Logها، تاریخچه‌ی وب گردی، تاریخچه‌ی جستجوهای انجام شده، کش برنامه‌ها و موارد بسیار دیگر را به شما نمایش خواهد داد که می‌توانید با تیک زدن آن‌ها و سپس انتخاب گزینه‌ی حذف، تمامی این موارد را به صورت یک جا از گوشی خود حذف کنید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.