0

بازدید : 3249 بار

ایجاد: شنبه، 1 اسفند 1394

ویرایش: شنبه، 1 اسفند 1394

تبدیل گوشی به صفحه نمایش دوم کامپیوتر Splashtop Wired XDisplay v1.0.0.5

تبدیل گوشی به صفحه نمایش دوم  کامپیوتر  Splashtop Wired XDisplay v1.0.0.5
تبدیل گوشی به صفحه نمایش دوم کامپیوتر Splashtop Wired XDisplay v1.0.0.5
حجم نرم افزار 5.00 مگابایت
دفعات دانلود 336
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
تبدیل گوشی به صفحه نمایش دوم  کامپیوتر  Splashtop Wired XDisplay v1.0.0.5
توضیحات :

 

Wired XDisplay اپلیکیشن‌‌ بسیار جالبی برای گوشی‌های موبایل‌ است که به کمک آن‌ می‌توانید تصویر مانیتور را به گوشی یا تبلت خود منتقل کرده و به عنوان یک نمایشگر جداگانه نیز از آن استفاده کنید. تصور کنید که قصد انجام کار مهمی با رایانه دارید و در عین حال کودک شما اصرار بر تماشای کارتون یا انیمیشنی را دارد، با این قابلیت شما می‌توانید با اتصال گوشی یا تلبت خود به رایانه، انیمیشن مورد نظر کودکتان را در صفحه نمایش دوم پخش کنید و شما نیز در مانیتور اصلی به انجام کارهای خود بپردازید. برای این کار به نصب اپلیکیشن مربوطه و همچنین کلاینت ویندوز یا مک آن نیاز خواهید داشت. این اپلیکیشن نیازمند اتصال کابلی گوشی و رایانه، و همچنین نصب کلاینت ویندوزی آن است که برای استفاده باید آن را دانلود و نصب کنید.

 

 

 

بعد از نصب اپلیکیشن و همچنین کلاینت ویندوز، کافی است تا برنامه را در گوشی و کامپیوتر اجرا کنید. یک صفحه‌ی خالی در گوشی شما ظاهر خواهد شد که Wallpaper رایانه‌ی شما را نشان می‌دهد با این تفاوت که هیچ آیکون یا منویی در آن وجود ندارد. نمایشگر دوم شما به این سادگی فعال شد. این نمایشگر اضافه، در سمت چپ صفحه‌ی مانیتور قرار دارد به این معنا که با بردن ماوس به سمت چپ مانیتور، به محض خروج آن از صفحه می‌توانید نشانگر ماوس را در گوشی موبایل مشاهده کنید. حال کافی است تا نرم افزاری که قصد استفاده از آن در صفحه‌ی گوشی دارید را با ماوس به سمت چپ مانیتور کشیده و سپس با نگاه به صفحه‌ی گوشی، موقعیت مکانی آن را تنظیم کنید. اکنون مانیتور شما به طور کامل در اختیارتان قرار خواهد گرفت و می‌توانید هر آیتم دیگری را که دوست داشتید در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.