0

بازدید : 1753 بار

ایجاد: يکشنبه، 2 اسفند 1394

ویرایش: يکشنبه، 2 اسفند 1394

شبیه سازی Taskbar ویندوز Taskbar v4.6

شبیه سازی Taskbar ویندوز  Taskbar v4.6
شبیه سازی Taskbar ویندوز Taskbar v4.6
حجم نرم افزار 3.30 مگابایت
دفعات دانلود 143
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.1 و بالاتر
شبیه سازی Taskbar ویندوز  Taskbar v4.6
توضیحات :

 

نوار ابزار ویندوز یکی از بهترین بخش‌های رابط کاربری ویندوز است که به کمک آن دسترسی و جابه جایی بین نرم افزارها فوق العاده راحت و سریع صورت می گیرد. پلت فرم‌های موبایل یعنی اندروید، آی او اس و ویندوزفون با وجود آنکه تمام سعی خود را برای ارتقای بخش Recent Apps کرده اند اما همچنان موفق به خلق چیزی شبیه به Taskbar ویندوز نشده‌اند که البته با توجه به کوچک بودن صفحه‌ی نمایش و همچنین لمسی بودن صفحه نیز نمی توان انتظار چندانی در این رابطه داشت. با این حال تیمی از توسعه دهندگان این طور فکر می کنند که آوردن تسک بار به اندروید ارزش ریسک و امتحان کردنش را دارد و از همین رو، اپلیکیشن Taskbar را منتشر کرده اند که به کمک آن می توانید این نوار ابزار دوست داشتنی را، با بیشترین شباهت ممکن به گوشی‌های موبایل بیاورند.

 

 

 

 

Taskbar درست مانند همتای ویندوزی، دارای دو بخش Startmenu و Taskbar است که در بخش تسک بار می توانید اپلیکیشن‌های در حال اجرا را در کنار هم مشاهده کنید و با لمس هر کدام، وارد آن شوید. با لمس آیکون منوی استارت نیز همانند ویندوز یک منو شامل لیستی از اپلیکیشن‌ها و دستورات مورد علاقه‌ی شما که از داخل برنامه قابل انتخاب هستند را در اختیار شما قرار می دهد. اگر از تبلت استفاده می کنید نیز می توانید لذت بیشتری را از کار با این برنامه تجربه کنید. این اپلیکیشن برای اجرا نیاز به روت ندارد اما برای استفاده از بخشی از امکانات تخصصی تر آن، روت بودن گوشی ضروری خواهد بود.

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.