0

بازدید : 1496 بار

ایجاد: چهارشنبه، 12 اسفند 1394

ویرایش: چهارشنبه، 12 اسفند 1394

ثبت اطلاعات شخصی و مناسبت های تقویمی EssentialPIM v4.0.2

ثبت اطلاعات شخصی و مناسبت های تقویمی  EssentialPIM v4.0.2
ثبت اطلاعات شخصی و مناسبت های تقویمی EssentialPIM v4.0.2
حجم نرم افزار 15.00 مگابایت
دفعات دانلود 128
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
ثبت اطلاعات شخصی و مناسبت های تقویمی  EssentialPIM v4.0.2
توضیحات :

 

 تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری برای ثبت مستقل اطلاعات ساخته و منتشر شده‌اند که هرکدام زمینه‌ای مخصوص به خود را داشتند. برای مثال در یک اپلیکیشن می‌توانستید مناسبت‌های تقویمی را ثبت کنید و در اپلیکیشنی دیگر رمزهای عبور را. EssentialPIM اما یک دفترچه‌ی مجازی و همه کاره برای کاربرانی است که تمایل به ثبت اطلاعات مختلف خود تنها در یک محیط دارند. طبیعتا دسترسی به اطلاعات شخصی در یک برنامه‌ی ثابت بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از حالتی است که برای دست‌یابی به آن‌ها مجبور به سر زدن به چند اپلیکیشن مختلف باشید. EssentialPIM قادر است موضوعات مختلف را مانند رمزها، یادداشت‌ها، مناسبت‌ها و ... را در کنار هم و در یک برنامه ذخیره کند تا تمامی اطلاعات خود را یک جا و کنار هم در اختیار داشته باشید.

 

 

 

از مهم ترین مواردی که می‌توانید به ثبت و ذخیره‌ی آن‌ها در EssentialPIM بپردازید می‌توان به ToDoList‌ها اشاره کرد. در این بخش از برنامه می‌توانید مواردی را که در آینده تصمیم به انجام آن‌ها دارید ثبت کنید تا هرگز دچار فراموشی آن‌ها نشوید. بخش تقویم برنامه علاوه بر آنکه روزها و ماه‌های سال را برای شما به ارمغان خواهد آورد، قابلیت ثبت رویداد را نیز دارد که به لطف آن می‌توانید موارد مختلفی مانند تولد دوستان، تاریخ پرداخت قبض‌ها و ... را ثبت کنید. اگر یادداشت مهمی نیز دارید می‌توانید از بخش Notes اقدام به ذخیره سازی آن کنید. امکانات این بخش نسبت به اپلیکیشن‌هایی مانند Gnotes و ... کمتر اما در کل کافی است. حفاظت از رمزهای عبور نیز که یکی از مهم‌ترین موارد برای هر کاربری به حساب می‌آید در این برنامه در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید در بخش Passwords اقدام به ثبت رمزهای عبور خود کنید. بخش Contacts نیز برای ذخیره‌ی شماره و اطلاعات مربوط به شماره‌های خصوصی در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. این برنامه دارای نسخه کامپیوتری نیز است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات را بین گوشی و کامپیوتر همگام سازی کنید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.