0

بازدید : 1691 بار

ایجاد: شنبه، 15 اسفند 1394

ویرایش: شنبه، 15 اسفند 1394

برنامه موبایل میهن بلاگ mihanblog v1.0.9

برنامه موبایل میهن بلاگ mihanblog v1.0.9
برنامه موبایل میهن بلاگ mihanblog v1.0.9
حجم نرم افزار 2.40 مگابایت
دفعات دانلود 158
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.1 و بالاتر
برنامه موبایل میهن بلاگ mihanblog v1.0.9
توضیحات :

 

توسط میهن‌بلاگ هر کاربری می‌تواند به طور رایگان صاحب یک وبلاگ اینترنتی با آدرسی مانند www.YOU.mihanblog.com شود. مهم‌ترین مزیتی که سرویس‌های وبلاگدهی همچون میهن‌بلاگ را به سرعت در بین کاربران جا انداخت و باعث محبوبیت روز افزون آن شد، راحت کردن کار کاربران غیر حرفه ای بود به طوری که برای داشتن یک وبلاگ و فعالیت در آن نیازی به دانش خاص یا تجربه‌ی کارهای اینترنتی نبود و به لطف ابزارهای فارسی، گویا و مستقیم این سرویس‌ها می‌توانستید به راحتی هرچه تمام تر اقدام به انتشار موضوعات مورد نظرتان کنید.

رشد این سرویس‌ها تا همین چند سال پیش در حد بسیار پایینی قرار داشت به طوری که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم نسخه‌ی مربوط به 4 سال پیش این سرویس ها، با نسخه‌ی ابتدایی تفات چندانی در امکانات یا ... نداشت. اما خوشبختانه این رویه‌ی کند در چند سال اخیر دچار تحول شده و در سال‌های اخیر شاهد اضافه شدن امکانات بی نظیری در پنل کاربری این وبلاگ‌ها هستیم که برای مثال می‌توان به امکان اتصال دامنه‌های مستقل اشاره کرد که به شما امکان داشتن یک آدرس خصوصی مانند www.YOU.com را می‌دهد.

 

با نصب و اولین اجرای اپلیکیشن میهن‌بلاگ، همانند نسخه‌ی وب، ابتدا باید اطلاعات کاربری خود را وارد کنید تا به محیط مدیریت وبلاگ وارد شوید. بعد از این مرحله و ورود به داخل اپلیکیشن، با 4 تب جداگانه مواجه خواهید شد.

 

 

 

تب اول - پست‌های پیشین و انتشار پست جدید

در تب اول به تمام پست‌های پیشین خود دسترسی خواهید داشت به این صورت که تیتر مطالب به ترتیب تاریخ انتشار به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید با لمس هرکدام، به ویرایش آن بپردازید. در پایین صفحه نیز گزینه‌ی قرمز رنگی وجود دارد که با لمس آن می‌توانید اقدام به ارسال پست جدید کنید. ادیتوری که برای ارسال پست جدید در اختیارتان قرار خواهد گرفت در سطح بسیار بالایی قرار دارد به طوری که تمامی موارد مورد نیاز همچون بخش موضوع بندی، برچسب ها، انتخاب آزاد بودن یا نبودن بخش نظرات، پیش نویس یا ارسال نوشته، انتشار خودکار در تاریخ مورد نظر و ... در اختیار شما قرار خواهند گرفت که می‌توانید با استفاده از آن ها، پست دادن را به طور کامل و بی نقص بدون نیاز به کامپیوتر به انجام برسانید.

 

 

 

تب دوم - آمار

تب دوم به آنالیز و بررسی آمار بازدید وبلاگ شما خواهد پرداخت که بدون اغراق دسترسی به آن از طریق اپلیکیشن موبایل بسیار ارزشمند و قابل توجه است. توسط این بخش می‌توانید به آمارهای مختلفی همچون بازدید امروز، بازدید هفته، بازدید ماه و بازدید کلی دسترسی داشته باشید. متغیر‌های دیگری نیز مانند بیشترین بازدید روزانه در طول فعالیت وبلاگ در این صفحه وجود دارد که در کنار هم آماری کامل را از وبلاگ شما در اختیارتان خواهند گذاشت.

 

 

 

 

تب سوم - کامنت ها

میهن‌بلاگ به فکر بخش نظرات وبلاگ شما هم بوده و در تب سوم، آخرین کامنت‌های ارسال شده در وبلاگ شما را به ترتیب انتشار نمایش خواهد داد که به کمک آن می‌توانید در جریان بازخورد‌های پست‌های ارسالی خود باشید. درصورتی که بخش نظارت سایت شما در حالت "نمایش بعد از تایید" باشد، در مقابل هر کامنت آیکون‌هایی برای تایید پیام، یا حذف آن نمایش داده خواهد شد که می‌توانید با انتخاب هرکدام، کامنت مربوطه را مدیریت کنید.

تب چهارم - اطلاعات کلی

در این بخش نیز اطلاعات کلی را از وبلاگ خود در اختیار خواهید داشت و می‌توانید اقدام به نمایش وبلاگ، یا خروج از وبلاگ بپردازید.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.