0

بازدید : 1629 بار

ایجاد: شنبه، 22 اسفند 1394

ویرایش: شنبه، 22 اسفند 1394

آشنایی با مکان های تفریحی، هتل ها و رستوران ها World Around Me v2.11

آشنایی با مکان های تفریحی، هتل ها و رستوران ها   World Around Me v2.11
آشنایی با مکان های تفریحی، هتل ها و رستوران ها World Around Me v2.11
حجم نرم افزار 17.20 مگابایت
دفعات دانلود 158
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.1 و بالاتر
آشنایی با مکان های تفریحی، هتل ها و رستوران ها   World Around Me v2.11
توضیحات :

 

اگر اهل سفر و به خصوص مسافرت‌های خارج از کشور باشید قطعا برایتان پیش آمده است که هنگام حضور در مقصد، اطلاعی از مکان‌های تفریحی یا مهم آن محل نداشته باشید. تصور کنید بعد از بازگشت از سفر خود به صورت اتفاقی متوجه یک مکان تفریحی فوق العاده می‌شوید که به دلیل عدم آگاهی از آن، فرصت امتحان کردن آن را از دست داده اید و حالا که به شهر خود برگشته اید، چاره ای جز افسوس خوردن نخواهید داشت. قطعا این احساس، حس جالبی نخواهد بود. اگر شما نیز اهل سفرهای خارج از کشور هستید World Around Me اپلیکیشنی فوق العاده مفید و کاربردی برای شما خواهد بود که به کمک آن می‌توانید با مشخص کردن مقصد خود، از مکان‌های تفریحی، رستوران‌ها، خودپرداز‌ها و ... با خبر شوید تا با آگاهی کاملی به مقصد خود سفر کنید.

 

 

 

در صفحه‌ی اصلی این اپلیکیشن با دسته بندی‌هایی همچون "خوردنی ها"، "امور مالی"، "مکان‌های تفریحی" و ... مواجه خواهید شد که می‌تواند مکان مورد نظر شما را به صورت دقیق‌تر و سریع تری در اختیار شما قرار دهد. رستوران‌ها، بانک‌ها و خودپردازها، سینماها و سالن‌های تئاتر، موزه‌ها و گالری‌های هنری، پمپ بنزین و ایستگاه‌های قطار، پارک‌های تفریحی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، مساجد و مرکزهای خرید تنها بخشی از مواردی هستند که توسط اپلیکیشن World Around Me می‌توانید از مکان دقیق آن‌ها روی نقشه با خبر شوید.

نکته‌ی فوق العاده ای که در این اپلیکیشن قرار داده شده، وجود تصاویر و عکس‌ها تمام مکان‌های معرفی شده است. اکثر اپلیکیشن‌های مشابه تنها به معرفی و نمایش آدرس مکان‌ها روی نقشه بسنده می‌کنند اما در World Around Me می‌توانید تصاویر مکان‌های معرفی شده را نیز مشاهده کنید تا بتوانید برای رفتن یا نرفتن آن مکان تصمیم گیری بهتری کنید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.