0

بازدید : 3591 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 3 فروردين 1395

ویرایش: جمعه، 28 ارديبهشت 1397

فایل منیجر اندروید MIXplorer v6.28.1

 فایل منیجر اندروید MIXplorer v6.28.1
فایل منیجر اندروید MIXplorer v6.28.1
حجم نرم افزار 2.11 مگابایت
دفعات دانلود 202
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.0 و بالاتر
 فایل منیجر اندروید MIXplorer v6.28.1
توضیحات :

MIXplorer یک فایل منیجر فوق‌العاده است. همانطور که از کلمه MIX در نام این نرم افزار می توان حدس زد، این فایل منیجر ترکیبی از همه امکاناتی است که تا کنون در هر برنامه مدیریت فایلی دیده اید. این نرم‌افزار مدیریت فایل ها و پوشه ها برنامه ای بسیار سریع، زیبا و با امکانات فراوان است، در عین حال رابط کاربری ساده و شسته و رفته ای را دارا می باشد که کاربرد آنرا آسان می‌کند. ضمناً تمام امکانات این نرم افزار رایگان بوده و بدون نمایش هیچگونه تبلیغات داخل برنامه خواهد بود و برای همیشه هم رایگان خواهد ماند. 
 

ویژگی ها :
قابلیت تغییر رنگ و تم برنامه به آسانی و استفاده از ظاهر کاربری دلخواه شما
قابلیت باز کردن تب های بیشمار و نیز نمای پنل دوگانه در حالت چرخش افقی صفحه نمایش و پشتیبانی درگ و دراپ بین این دو پنل برای انتقال آسان فایل ها و پوشه ها و امکان cut و copy به راحتی هر چه تمام.
حالات مختلف نمایش شاخه ها و پوشه ها و انجام دسته بندی و طبقه بندی مجزا برای هر یک از شاخه ها
قابلیت بوکمارک کردن و ساختن لیست دلخواه از مسیر ها و پوشه های مورد نظر و پرکاربرد شما و یا با استفاده از دسته بندی های آماده در داخل خود برنامه بر اساس نوع فایل های موجود در دستگاه شما.
قابلیت ذخیره و انتقال یا دریافت تنظیمات و پوسته ها بین دستگاه های مختلف اندرویدی شما
قابلیت جستجوی پیشرفته
قابلیت ایجاد و استخراج فرمت های مختلف فشرده سازی شامل : ۷z, Zip/Zip64 (splitted-encrypted), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, GZIP, BZIP2, RAR (splitted-encrypted), XZ, APM, CAB, ISO, ARJ, AR, LZH, LHA, CHM, MSI, WIM, Z, CPIO, RPM, DEB, NSIS, LZMA, NTFS, FAT, VHD, MBR, SWM, MSLZ, CramFS, Dmg, ELF, MachO, Mub, PE, Split, Xar, Z, Udf, HFS, SquashFS, PPMD.
قابلیت پشتیبانی داخلی و اتصال به انواع فضاهای ذخیره سازی ابری اینترنتی شامل : Mega.co.nz, Dropbox, Box, Yandex, HiDrive, Baidu, Mediafire, Kuaipan, Kanbox, IDrive, Hubic, 4Sync, Google Drive, Copy, Meo, OneDrive, pCloud, SugarSync, VDisk.
+ (Yandex.ru, OwnCloud, ۴Shared, MyDrive.ch, DriveHQ, CloudMe, CloudSafe, …).
قابلیت ورود به پوشه های سیستمی و اصلی در صورت روت بودن دستگاه و دادن اجازه دسترسی روت به برنامه شامل مدیریت برنامه های اصلی و گرفتن بک آپ از برنامه ها
قابلیت رمزگذاری و یا گشودن فایل های رمزگذاری شده
قابلیت پشتیبانی داخلی از سرور های FTP و HTTP
قابلیت ویرایش تگ های فایل های صوتی mp3
نمایش فایل های تصویری در داخل خود برنامه شامل پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF
ادیتور متن پیشرفته در خود برنامه
همچنین پشتیبانی از SAMBA, FTP, SFTP, WEBDAV, و بلوتوث و بسیاری از قابلیت های دیگر، که همه و همه یکجا داخل یک فایل منیجر برای شما جمع آوری شده است.

  

  


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.