0

بازدید : 1548 بار

ایجاد: يکشنبه، 22 فروردين 1395

ویرایش: يکشنبه، 22 فروردين 1395

ضبط و تهیه ویدیوهای آهسته Slow Motion Camera v2.1.2

ضبط و تهیه ویدیوهای آهسته Slow Motion Camera v2.1.2
ضبط و تهیه ویدیوهای آهسته Slow Motion Camera v2.1.2
حجم نرم افزار 15.00 مگابایت
دفعات دانلود 213
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
ضبط و تهیه ویدیوهای آهسته Slow Motion Camera v2.1.2
توضیحات :

 

اگر تجربه‌ی کار با آیفون ۶ یا گوشی‌های پرچمدار اندرویدی مانند Galaxy S6 را داشته باشید حتما با یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های دوربین آن‌ها یعنی ضبط آهسته‌ی فیلم آشنا هستید. Slow Motion Camera اپلیکیشنی برای پلت‌فرم اندروید است که به شما امکان ساخت ویدیو‌های آهسته را در هر گوشی اندرویدی می‌دهد. البته همین ابتدا باید این موضوع را روشن کنیم که شما توسط این اپلیکیشن به هیچ وجه نمی‌توانید نتایجی مشابه با فیلم‌های تولید شده در پرچمداران را داشته باشید چراکه این کار به دوربین گوشی و فیلم‌های ثبت شده با گوشی بستگی دارد و تنها دوربین‌های موجود در پرچمداران قادر به ثبت فیلم‌ها با تعداد فریم‌های بالا هستند. بنابراین نتیجه‌ی خروجی این برنامه، به طور کامل به کیفیت دوربین و ویدیوی شما بستگی خواهد داشت و نباید انتظار کیفیتی در سطح ویدیوهای ساخته شده در پرچمداران را داشته باشید. با این حال استفاده از Slow Motion Camera کاملا جالب و سرگرم کننده است و می‌توانید از ویدیوهای ساخته شده، هرچند با کیفیت کمتر، لذت ببرید.

 

 

 

Slow Motion Camera دارای ۲۹ مگابایت حجم بوده و برای اجرا به اندروید ۴.۰.۳ نیاز دارد. البته این برنامه خالی از ایراد نیست و برای مثال یکی از مهم‌ترین نقص‌های آن، عدم امکان آهسته سازی بخشی از ویدیو است. در این اپلیکیشن شما تنها قادر به آهسته کردن کل ویدیوی ضبط شده، یا فراخوانی شده هستید و مانند پرچمداران امکان آهسته کردن تنها یک بخش خاص از ویدیو را نخواهید داشت. این برنامه به صورت رایگان قابل استفاده است اما متاسفانه تبلیغات موجود در آن کمی آزار دهنده بوده و از همه طرف به کاربر هجوم می‌آورند. پاپ آپ‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و تبلیغات درون‌برنامه‌ای همه در کنار هم در این برنامه وجود دارند که یک امتیاز منفی بزرگ برای آن محسوب می‌شود.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.