0

بازدید : 1685 بار

ایجاد: شنبه، 28 فروردين 1395

ویرایش: شنبه، 28 فروردين 1395

مدیریت فایل های پی دی اف PDF Tools v3.1

مدیریت فایل های پی دی اف  PDF Tools v3.1
مدیریت فایل های پی دی اف PDF Tools v3.1
حجم نرم افزار 5.10 مگابایت
دفعات دانلود 134
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
مدیریت فایل های پی دی اف  PDF Tools v3.1
توضیحات :

 

اهمیت و جایگاه فایل‌های PDF در دنیای امروز، موضوعی ثابت شده و غیرقابل انکار است. مزایای بی‌شماری که فایل‌های PDF دارند باعث شده است تا این فرمت، به یک استاندارد جهانی برای فایل‌های متنی تبدیل شود. برای مثال یک فایل PDF برخلاف فایل‌های Word یا ... قابلیت اجرای صحیح در هر ابزاری را دارد و فارغ از آنکه سیستم مقصد از زبان یا فونت مورد استفاده در فایل برخوردار باشد یا خیر، نتیجه را به صورت کاملا سالم به کاربران نمایش خواهد داد. با گسترده شدن تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند در بین کاربران نیز نیاز به یک ابزار مدیریتی کامل در رابطه با PDF‌ها در موبایل به شدت احساس می‌شد که با اپلیکیشن PDF Tools می‌توانید امکانات بسیاری را در این زمینه در اختیار داشته باشید.

 

 

 

 

 

  • توسط ابزار Split قادر خواهید بود تا فایل‌های PDF را به بخش‌های کوچکتر تبدیل کنید. برای مثال فایل پی دی افی در اختیار دارید که دارای ۱۰۰ صفحه است درحالی که شما تنها به بخشی از آن نیاز دارید. توسط ابزار Split می‌توانید با وارد کردن شماره‌ی صفحات مورد نظر، این فایل ۱۰۰ صفحه‌ای را به یک PDF جدید تبدیل کنید که تنها شامل صفحات مورد نظر خواهد بود.
  • در فایل‌های پی دی اف، معکوس حالت بالا نیز امکان‌پذیر خواهد بود به این معنا که در یک فایل PDF، چند صفحه‌ی غیرضروری وجود دارد (برای مثال صفحات اطلاعات، مقدمه، منابع و ...). توسط ابزار Delete Pages می‌توانید فایل PDF مورد نظر را فراخوانی کنید و با وارد کردن شماره‌ی صفحات مورد نظر، آن‌ها را حذف کرده و فایل جدیدی بدون وجود صفحات مورد نظر تحویل بگیرید.
  • توسط ابزار Merge قادر خواهید بود تا چند فایل PDF را با هم ترکیب کرده و به یک فایل واحد تبدیل کنید. برای مثال اگر جزوه‌ی درس ریاضی شما به صورت فصل به فصل پی دی اف شده است، می‌توانید توسط این ابزار و انتخاب فایل‌های مورد نظر، یک جزوه‌ی واحد از تمام فصل‌های ریاضی به صورت PDF ساخته و در اختیار داشته باشید.
  • ابزار Extract Pages نیز قادر است تا صفحات مورد نظر شما را یک از PDF استخراج کنید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.