0

بازدید : 2180 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 31 فروردين 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 31 فروردين 1395

اندازه گیری سرعت اینترنت Internet Speed Test v2.0.71

اندازه گیری سرعت اینترنت  Internet Speed Test v2.0.71
اندازه گیری سرعت اینترنت Internet Speed Test v2.0.71
حجم نرم افزار 3.80 مگابایت
دفعات دانلود 179
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
اندازه گیری سرعت اینترنت  Internet Speed Test v2.0.71
توضیحات :

 

سرعت دانلود یا آپلود از مواردی هستند که این روزها در میان کاربرانی که وقت زیادی را در دنیای مجازی می‌گذرانند بارها شنیده می شود. طبیعتا برای هر فردی جذاب خواهد بود که سرعت دقیق اتصال اینترنتی خود یعنی دانلود یا آپلود را بداند که Internet Speed Test این امکان را در اختیار این افراد قرار خواهد داد. در کنار افرادی که تنها از روی کنجکاوی قصد اندازه گیری سرعت اینترنت خود را دارند، عده‌ای نیز قصد استفاده‌های جدی‌تری از این برنامه و امثال آن دارند. برای مثال زمانی که یک سرویس اینترنت پرسرعت از شرکتی خریداری می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این برنامه متوجه شوید که آیا سرعتی که در قرارداد ذکر شده است در اختیار شما قرار گرفته است یا با سرعت پایین‌تری رو به رو خواهید شد.

 

 

 

اپلیکیشن Internet Speed Test انواع ارتباط‌های اینترنتی مانند WiFi, 3G ,4G و .. را پشتیبانی می‌کند و ارتباط شما هر کدام از این موارد باشد این اپلیکیشن قادر به اندازه گیری سرعت شما خواهد بود. کارکرد این برنامه نیز به این صورت است که سرعت دانلود و آپلود شما را اندازه گیری می‌کند و در پایان نیز گزارش عملکرد خود را به شما نمایش می دهد. سرعت‌های نمایش داده شده بر حسب بیت خواهد بود و در صورتی که قصد مقایسه‌ی آن با سرعت دانلود خود را دارید، ابتدا باید آن را به بایت تبدیل کنید که می‌توانید با تقسیم عدد نهایی بر ۸، این تبدیل را انجام دهید. علاوه بر موارد ذکر شده، Ping ارتباط اینترنتی شما نیز اندازه گیری خواهد شد.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.