0

بازدید : 1809 بار

ایجاد: شنبه، 18 ارديبهشت 1395

ویرایش: شنبه، 18 ارديبهشت 1395

پاکسازی فایل ها و بهینه کردن سرعت گوشی Avast Cleanup Boost 2.0.2

پاکسازی فایل ها و بهینه کردن سرعت گوشی Avast Cleanup Boost 2.0.2
پاکسازی فایل ها و بهینه کردن سرعت گوشی Avast Cleanup Boost 2.0.2
حجم نرم افزار 9.80 مگابایت
دفعات دانلود 172
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
پاکسازی فایل ها و بهینه کردن سرعت گوشی Avast Cleanup Boost 2.0.2
توضیحات :

 

Avast Cleanup & Boost نیز اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که توسط  کمپانی  Avast منتشر شده و ظیفه‌ی پاکسازی فایل‌های بی‌استفاده و بهینه کردن سرعت گوشی را بر عهده دارد. معمولا با حذف اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی، بسیاری از فایل‌های آن همچنان در گوشی باقی می‌مانند و فایل‌های کش بی‌استفاده‌ای که از این برنامه‌ها در گوشی باقی می‌ماند در دراز مدت باعث کندی پردازش‌ها و در نتیجه کند شدن گوشی خواهد شد. حتی بارها مشاهده شده است فایل‌هایی که از اپلیکیشن‌های حذف شده در گوشی باقی مانده‌اند حجم‌ بسیار بالایی را در حافظه‌ی داخلی اشغال کرده‌اند. از همین رو پاکسازی این فایل‌ها امری ضروری، به خصوص برای گوشی‌های قدیمی موجود در بازار به حساب می‌آید که اپلیکیشن Avast Cleanup & Boost می‌تواند این امر را به صورت رایگان برای شما به انجام برساند.

 

 

 

 

حوه‌ی کارکرد برنامه به این صورت است که با اسکن کردن کامل گوشی، تمامی فایل‌های کش و بلااستفاده را شناسایی می‌کند و در گزارش خود به شما نمایش می‌دهد. بعد از مرور حجم فایل‌های اشغالی می‌توانید تنها با یک لمس اقدام به حذف آن‌ها کنید تا علاوه بر بهبود یافتن سرعت گوشی، فضای قابل توجهی را نیز در گوشی خود خالی کنید. ویژگی جالبی که در این بخش از  Avast Cleanup & Boost وجود دارد استفاده از حالت Safe Clean است. این ویژگی باعث خواهد شد تا کش و دیتاهای مهم در گوشی پاکسازی نشوند و تنها فایل‌هایی حذف شوند که هیچ استفاده‌ای در گوشی موبایل ندارند. با این حال اگر هنوز از حذف اتفاقی فایل‌های مهم خود نگران هستید می‌توانید توسط بخش Ignore List اقدام به مشخص کردن فایل‌های مهم خود کنید تا هنگام اسکن شدن گوشی، این فایل‌ها و پوشه‌ها شامل حال اسکن نشوند. امکان حذف اپلیکیشن‌ها نیز در برنامه وجود دارد و می‌توانید با نصب این برنامه از دیگر اپلیکیشن‌هایی که برای حذف برنامه‌ها منتشر شده‌اند بی‌نیاز شوید. توسط بخش دیگر برنامه نیز قادر خواهید بود تا اطلاعات و پوشه‌های موجود در گوشی را به ترتیب حجم اشغالی مشاهده کنید تا از پوشه‌های حجیم خود مطلع شده و در صورت نیاز به پاکسازی آن‌ها بپردازید.

 

نکته‌ی جالب دیگری که می‌توان در رابطه با این برنامه به آن اشاره کرد پشتیبانی از Dropbox ,Google Drive و OneDrive است. شما می‌توانید با متصل کردن اکانت فضای ابری خود به این اپلیکیشن، فایل‌های خود را مستقیما از داخل Avast Cleanup & Boost به فضای ابری منتقل کنید تا حجم بیشتری را از حافظه‌ی گوشی خالی کنید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.