0

بازدید : 8073 بار

ایجاد: دوشنبه، 20 ارديبهشت 1395

ویرایش: جمعه، 30 شهريور 1397

ویرایش حرفه ای ویدیو KineMaster Pro v4.6.8.11413

ویرایش حرفه ای ویدیو  KineMaster Pro v4.6.8.11413
ویرایش حرفه ای ویدیو KineMaster Pro v4.6.8.11413
حجم نرم افزار 33.21 مگابایت
دفعات دانلود 499
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.1 و بالاتر
ویرایش حرفه ای ویدیو  KineMaster Pro v4.6.8.11413
توضیحات :

تقریبا کمتر موضوعی وجود دارد که یک گوشی اندرویدی به طور پیش فرض قادر به انجام آن نباشد. اگر قصد مرور وب، ثبت یادداشت، عکسبرداری و ویرایش عکس و ... را داشته باشید اندروید به طور پیش فرض اپلیکیشن‌هایی را (هرچند ابتدایی) در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به مقصود مورد نظر خود برسید. اما یکی از معدود مواردی که به خصوص در نسخه‌ی خام اندروید تعبیه نشده است اپلیکیشنی برای ویرایش فایل‌های ویدیویی است. درواقع اگر شما قصد برش زدن ویدیوهای خود، اضافه کردن نوشته و ... به آن‌ها و دیگر موارد ویرایشی را داشته باشید مجبور به نصب اپلیکیشن جداگانه‌ای برای این امر خواهید بود. KineMaster یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در این زمینه در اختیار خواهید داشت و از آنجایی که استفاده‌ی حرفه‌ای و سطح بالا را الویت اول خود قرار داده است، یک سر و گردن از اپلیکیشن‌های مشابه بالاتر بوده و محیطی مشابه با Power Director را به ارمغان آورده است. در این برنامه شما صاحب یک رابط کاربری حرفه‌ای و مشابه با نرم‌افزارهای کامپیوتری خواهید بود که به کمک آن و ابزارک‌هایی که در اختیارتان قرار گرفته است می‌توانید به ویرایش ویدیوهای خود بپردازید.

توسط KineMaster می‌توانید به ویدیوهای خود آیتم‌های مختلفی همچون عکس، صوت، استیکر، نوشته و حتی دست خط اضافه کنید تا یک نتیجه‌ی شخصی‌سازی شده و جذاب را در انتها تحویل بگیرید. امکان برش زدن ویدیو‌ها نیز در برنامه وجود دارد تا بتوانید ویدیوهای طولانی را به بخش‌های کوتاه تبدیل کنید یا تنها بخش مورد نظر را از ویدیو جدا کرده و فایل اصلی آن را حذف کنید. افکت‌ها و فیلترهای تصویری نیز روی ویدیوی شما قابل اجرا خواهد بود و موارد مختلفی همچون روشنایی و ... را می‌توان در تصویر ویدیو تغییر داد. صدای ویدیوهایی که توسط این برنامه Cut می‌شوند به صورت Fade in/Fade out پخش خواهد شد تا فایل جدا شده را به صورت یک ویدیوی طبیعی جلوه داده و از پخش و قطع ناگهانی آن جلوگیری کند. اگر قصد پیوند زدن چند ویدیو به هم و ساخت یک ویدیوی واحد را دارید نیز KineMaster قادر به انجام این کار خواهد بود و در کنار آن، افکت‌های متنوع و جذابی را نیز برای تغییر ویدیوها برای شما تعبیه کرده است. امکان اشتراک گذاری مستقیم ویدیوهای ویرایش شده در شبکه‌های اجتماعی نیز امکان پذیر خواهد بود .این اپلیکیشن از نمایش لایه بندی شده‌ی ویدیو‌ها نیز پشتیبانی می‌کند که البته در این مورد خاص، گوشی شما باید به طور سخت‌افزاری از این موضوع پشتیبانی کند. از همین رو این ویژگی روی تمام گوشی‌های اندروید قابل استفاده نخواهد بود.

KineMaster برای اجرا به نسخه‌ی ۴.۱ یا بالاتر اندروید نیاز خواهد داشت.


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.