0

بازدید : 1962 بار

ایجاد: شنبه، 25 ارديبهشت 1395

ویرایش: شنبه، 25 ارديبهشت 1395

اسکن بارکدهای QR با QR Code Reader v1.55

اسکن بارکدهای QR با QR Code Reader v1.55
اسکن بارکدهای QR با QR Code Reader v1.55
حجم نرم افزار 2.01 مگابایت
دفعات دانلود 141
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
اسکن بارکدهای QR با QR Code Reader v1.55
توضیحات :

 

شما به کمک QR Code‌ ها می‌توانید اطلاعات بسیار متنوعی را تنها در یک مربع کوچک ذخیره کنید. اپلیکیشن QR Code Reader برای اسکن این بارکرد‌ها و ترجمه‌ی آن‌ها به اطلاعات ذخیره شده  با حجم ۲ مگابایت به طور رایگان برای اندروید ۴ یا بالاتر منتشر شده است و می‌توانید با استفاده از آن و دوربین گوشی، از این بارکد‌ها استفاده کنید. دارا بودن بیش از ۱۰ میلیون دانلود در پلی‌استور نشان از محبوبیت این برنامه و در نتیجه QR Code‌ها در بین کاربران دارد چرا که بدون اغراق باید گفت که این بارکدها نقش مهمی را در سرعت بخشیدن به امور مختلف ایفا می‌کنند. برای مثال می‌توانید با ذخیره‌ی رمز عبور مودم وای فای در یکی از این بارکدها، به مهمانان خود این امکان را دهید تا به جای وارد کردن دستی رمز عبور، تنها با اسکن این QR Code به طور خودکار به مودم وای فای شما متصل شوند.

 

 

 

 

اپلیکیشن QR Code Reader یک اسکنر با قابلیت شناسایی بارکدهای QR Code در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با ورود به برنامه و اجرای دوربین داخلی آن، بارکد‌های مورد نظر را اسکن کنید تا اطلاعات ذخیره شده در آن ترجمه شده و به شما ارائه شود. اطلاعاتی که با اسکن کردن این بارکد‌ها به دست می‌آید به صورت خودکار در حافظه‌ی Clipboard گوشی نیز ذخیره می‌شود تا بتوانید از آن در بخش‌های مختلف گوشی استفاده کنید. این برنامه دارای یک ویژگی جالب تحت عنوان Flashlight نیز است که به کمک آن می‌توانید حتی در محیط‌هایی که نور کافی برای دوربین گوشی وجود ندارد، از داخل برنامه اقدام به روشن کردن فلاش گوشی کرده تا برنامه قادر به اسکن بارکد مد نظر باشد. از دیگر بخش‌های برنامه نیز می‌توان به History آن اشاره کرد. تمام بارکدهایی که اقدام به اسکن و ترجمه‌ی آن‌ها می‌کنید در این بخش ذخیره خواهند شد تا در آینده و در صورت نیاز بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.