0

بازدید : 1418 بار

ایجاد: دوشنبه، 3 خرداد 1395

ویرایش: دوشنبه، 3 خرداد 1395

مسدودسازی اینترنت برای برنامه های مختلف NoRoot Data Firewall 5.4.1

مسدودسازی اینترنت برای برنامه های  مختلف  NoRoot Data Firewall 5.4.1
مسدودسازی اینترنت برای برنامه های مختلف NoRoot Data Firewall 5.4.1
حجم نرم افزار 1.50 مگابایت
دفعات دانلود 184
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
مسدودسازی اینترنت برای برنامه های  مختلف  NoRoot Data Firewall 5.4.1
توضیحات :

 

NoRootFireWall اپلیکیشنی برای گوشی‌های روت نشده است که به صورت یک فایروال در اندروید عمل می‌کند که بعد از نصب آن تمامی برنامه‌های نصب شده در گوشی برای مصرف اینترنت به اجازه‌ی این فایروال‌ نیاز خواهند داشت.  با کمک این برنامه می‌توانید اینترنت گوشی خود را تنها به اپلیکیشن‌های مورد نظرتان اختصاص دهید تا از مصرف دیتای اضافه توسط دیگر برنامه‌ها جلوگیری شود. 

 

 

 

توسط این برنامه در گوشی‌های روت نشده نیز امکان محدود‌سازی اینترنت به اپلیکیشن‌های خاص وجود خواهد داشت با این تفاوت که این کار با کمک یک VPN مجازی انجام خواهد شد و خبری از یک فایروال حقیقی نخواهد بود‌. این موضوع تداخلی در کارایی‌ برنامه ایجاد نمی‌کند با این‌حال تنها نکته‌ی منفی آن این است که با فعال بودن این VPN مجازی، شما قادر به اجرای VPN دیگری نخواهید بود و باید بین اجرای این اپلیکیشن (و مورد‌های مشابه در گوشی‌های روت نشده) و استفاده از یک سرویس VPN، تنها یک مورد را انتخاب کنید. بعد از ورود به NoRoot Data Firewall با لیستی از اپلیکیشن‌های گوشی خود مواجه خواهید شد و می‌توانید برای اتصال آن‌ها به اینترنت دیتا و یا WIFI اجازه‌ی دسترسی صادر کنید. نکته‌ی قوت این اپلیکیشن نسبت به نرم‌افزارهای مشابه، وجود بخش آنالیز برنامه‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد که به مقدار مصرف آن‌ها به طور کامل نظارت کنید و تصمیم بهتری را در رابطه با اینکه کدام نرم‌افزار اجازه‌ی دسترسی به اینترنت داشته باشد بگیرید.

 

توجه: با فعال کردن این برنامه‌ نه تنها اینترنت سیم‌کارت، بلکه اینترنت wifi هم به نظارت نیاز خواهد داشت. پس لازم است که در ردیف اینترنت WIFI گزینه Any Application یا تمام موارد را پیدا و فعال کنید تا در صورتی که با WIFI به اینترنت متصل شدید دچار هیچ‌گونه محدودیتی نباشید.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.