0

بازدید : 1566 بار

ایجاد: چهارشنبه، 5 خرداد 1395

ویرایش: چهارشنبه، 5 خرداد 1395

لانچر سریع Hola Launcher v2.2.4

 لانچر سریع  Hola Launcher v2.2.4
لانچر سریع Hola Launcher v2.2.4
حجم نرم افزار 3.30 مگابایت
دفعات دانلود 288
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
 لانچر سریع  Hola Launcher v2.2.4
توضیحات :

 

لانچری سریع جهت جایگزینی لانچر پیش فرض اندروید

 

 این برنامه دارای سرعت بسیار بالایی در اجرا است به طوری که حتی در گوشی‌های ضعیف و قدیمی نیز با سرعت بسیار بالا قادر به اجرا خواهد بود. از لحاظ ظاهری نیز این لانچر جایگاه بسیار قابل قبولی  دارد و یکی از بهترین محیط‌های کاربری را دارا می باشد. ضمن آنکه دسته‌بندی‌ها و تب‌هایی که در این برنامه وجود دارد آن را تا حدودی با دیگر لانچرها متمایز کرده و دسترسی به برنامه های مورد نظر را نیز سریع و ساده‌تر کرده است.

 

 

 

 

 هرآنچه از یک لانچر انتظار دارید را در این برنامه پیدا خواهید کرد. مخفی کردن برنامه ها، پوشه‌بندی برنامه‌ها، پشتیبانی از ویجت، تغییر تنطیمات و چینش آیتم‌ها و .... از مواردی هستند که در این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. ویجت‌های اختصاصی نیز در این برنامه وجود دارد و می‌توانید برای مثال وضعیت آب‌وهوایی را توسط ویجت در صفحه‌ی خانگی مشاهده کنید.  پشتیبانی از پوسته‌های جذاب و متنوع نیز باعث شده است تا دست شما در شخصی‌سازی باز باشد و ظاهر برنامه را آنطور که دوست دارید تزیین کنید. امکان جالبی نیز با عنوان Swift Start در این لانچر وجود دارد که به کمک آن می‌توانید با کشیدن انگشت خود از گوشه‌ی پایین صفحه به سمت داخل یک منوی کمکی را در اختیار داشته باشید که برای زمان‌هایی که قصد کار با یک دست را دارید بسیار کاربردی خواهد بود.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.