0

بازدید : 4064 بار

ایجاد: دوشنبه، 17 خرداد 1395

ویرایش: يکشنبه، 4 شهريور 1397

بازیابی فایل های حذف شده Dumpster Image Video Restore v2.17.290

بازیابی فایل های حذف شده Dumpster Image Video Restore v2.17.290
بازیابی فایل های حذف شده Dumpster Image Video Restore v2.17.290
حجم نرم افزار 14.58 مگابایت
دفعات دانلود 333
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
بازیابی فایل های حذف شده Dumpster Image Video Restore v2.17.290
توضیحات :

احتمالا شما هم تجربه‌ی حذف ناخواسته‌ی اطلاعات مهم خود را مانند عکس یا‌... را داشته‌اید. هرقدر هم که کاربر منظمی باشید و همه‌ی امور را با دقت تمام انجام دهید باز هم ممکن است روزی به طور ناخواسته یک عکس مهم، یک فیلم خانوادگی یا حتی یک پروژه‌ی درسی را از گوشی خود حذف کنید. تا پیش از این، اولین و تنها راه‌حلی که برای این مشکل به فکرمان می‌رسید، استفاده از نرم‌افزار‌های ریکاوری و بازیابی‌ اطلاعات بود که هیچ‌وقت آن طور که باید، فایل‌های از دست رفته‌ را به ما باز نمی‌گرداند. اما  شما با اپلیکیشنی آشنا خواهید شد که با نصب آن دیگر هرگز فایلی را به طور ناخواسته یا اشتباه از دست نخواهید داد. پیشنهاد ما به شما این است که Dumpster Image & Video Restore را بعد از هربار تعویض رام، فلش کردن گوشی یا خرید یک گوشی جدید روی دستگاه خود نصب کنید تا برای همیشه خیالتان از پاک نشدن اتفاقی فایل‌های مهم راحت باشد.

درواقع شما با نصب Dumpster Image & Video Restore یک فضای موقت، مانند Recycle Bin در ویندوز به گوشی خود اضافه می‌کنید و بعد از آن تمامی فایل‌های پاک شده از هر جای گوشی، ابتدا به این قسمت منتقل خواهند‌ شد و بعد از گذشت چند روز به طور خودکار حذف می‌شوند.

شما از بخش تنظیمات این برنامه می‌توانید مشخص کنید که چه دسته فایل‌هایی (تصاویر، ویدیو، برنامه و‌... ) با این روش حذف شوند و فایل‌های پاک شده تا چند روز در این قسمت موقت باقی بمانند.

در این حالت علاوه بر‌اینکه دیگر هیچ‌ عکسی را به طور اتفاقی از دست نخواهید داد، متوجه فضای اشغال شده‌ی این نرم‌افزار نیز نخواهید‌ شد چرا که در هر ۲۴ ساعت تمامی فایل‌های موجود در این قسمت پاک‌سازی می‌شوند. هرچه زمان نگهداری فایل‌ها را طولانی‌تر قرار دهید، از دست رفتن اطلاعاتتان غیر‌ممکن‌تر خواهد شد. در قسمت تنظیمات نیز گزینه‌ای برای قرار دادن رمز عبور بر روی برنامه وجود دارد تا امنیت فایل‌های حذف شده تا زمان حذف کامل یا بازگردانی.

برای استفاده از این برنامه و ویژگی‌های جذاب آن نیازی به دسترسی روت یا ارتباط اینترنتی نخواهید داشت و مطمئن باشید که هر فایلی که فکرش را کنید امکان انتقال به این فضای موقت را خواهند داشت. در جدیدترین بروزرسانی برنامه امکان پشتیبان گیری فایل‌های حذف شده در فضاهای ابری نیز به برنامه اضافه شده است تا حتی بعد از حذف کامل فایل‌ها از روی گوشی، یک نسخه‌ی پشتیبان را در فضای ابری در اختیار داشته باشید که البته برای اینکار به ارتباط اینترنتی و ترافیک قابل توجهی نیاز خواهید داشت. 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.