0

بازدید : 2778 بار

ایجاد: پنجشنبه، 20 خرداد 1395

ویرایش: پنجشنبه، 20 خرداد 1395

اپلیکیشن رسمی یورو 2016 UEFA EURO 2016 Official App_1.1.0

اپلیکیشن رسمی یورو 2016   UEFA EURO 2016 Official App_1.1.0
اپلیکیشن رسمی یورو 2016 UEFA EURO 2016 Official App_1.1.0
حجم نرم افزار 9.20 مگابایت
دفعات دانلود 341
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.1 و بالاتر
اپلیکیشن رسمی یورو 2016   UEFA EURO 2016 Official App_1.1.0
توضیحات :

 

اپلیکیشن رسمی یورو 2016

 

 

 

 

در اپلیکیشن Euro ۲۰۱۶  که به طور کاملا رسمی از سمت یوفا منتشر شده است می‌توانید به اطلاعات کاملی در رابطه با مسابقات یورو ۲۰۱۶ دسترسی پیدا کنید. 

 

 

 

 

در اولین اجرای Euro ۲۰۱۶ از شما خواسته می‌شود تا تیم و بازیکن‌های محبوبتان را مشخص کنید تا برنامه بتواند الویت بندی مناسبی در چینش اخبار و مطالب داشته باشد. در این بخش تنها می‌توانید یک تیم را به عنوان تیم محبوب انتخاب کنید اما در بخش بازیکن‌ها قادر به انتخاب چند بازیکن از تیم‌های مختلف خواهید بود تا در جریان آخرین اخبار و رویدادها در رابطه با آن‌ها قرار بگیرید. بعد از مشخص کردن تیم و بازیکن‌های مورد نظر، اجازه‌ی ارسال نوتیفیکیشن‌های آنی از شما گرفته می‌شود تا برای مثال زمانی که در مسابقات گلی زده شد در کسری از ثانیه این اپلیکیشن با ارسال نوتیفیکیشن شما را از این موضوع باخبر کند. صفحه‌ی اول برنامه به خلاصه‌ای از اخبار و نکات مهم یورو ۲۰۱۶ اختصاص یافته است که با شروع مسابقات، مطالب جدیدتر به همین بخش اضافه خواهند شد.

 

در بخش  Matches  که می‌توان آن را مهمترین ویژگی این اپلیکیشن دانست برنامه‌ی زمانی کامل مسابقات قابل مشاهده خواهد بود. این بخش در دو حالت Group Stage (برنامه‌ی بازی‌های دور اول) و Knockout Stage (جدول مسابقات حذفی آینده تا فینال بر اساس برنده‌ی گروه ها) در اختیار کاربران قرار گرفته است.
 
 
 
 
 
 
 
در بخش Latest (آخرین اخبار) به آخرین اخبار و حواشی و ویدیوهای مسابقات یورو ۲۰۱۶ اختصاص یافته است و در صورتی که زبان انگلیسی را متوجه می‌شوید می‌توانید با استفاده از این بخش در جریان تمام اخبار و حواشی مهم این مسابقات قرار بگیرید. 
 
 
 
 
 
توسط بخش Groups می‌توانید نگاهی کلی به تمام گروه‌ها داشته باشید که در کنار نام هر گروه، تیم‌های حاضر در آن نیز قابل مشاهده خواهد بود. در نمای عادی در مقابل هر تیم تعداد بازی و میزان امتیاز درج شده است اما اگر ویژگی Auto Rotate را در گوشی روشن کرده و صفحه‌ی نمایش را به صورت Landscape مشاهده کنید شاهد اطلاعات جزئی‌تری همچون تعداد برد، باخت، گل و‌... را نیز مشاهده خواهید کرد.
 
 
 
 
 
با استفاده از بخش Teams (تیم‌ها)به یک صفحه‌ی ساده منتقل خواهید شد که پرچم ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته خواهد شد. با لمس هر پرچم، به پروفایل اختصاصی آن تیم منتقل خواهید شد که در آن شاهد اطلاعاتی همچون برنامه‌ی مسابقات آن تیم، نام و تصویر و شماره‌ی بازیکن‌های حاضر در آن تیم، آخرین اخبار و حواشی و‌... خواهید بود. در بخش نمایش بازیکن‌ها می‌توانید با لمس هر یک از افراد، به پروفایل شخصی او رفته و اطلاعات جامعی را درباره‌ی آن بازیکن مشاهده کنید. در بخش Players به معرفی این مشخصات خواهیم پرداخت.
 
 
 
 
 
 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.