0

بازدید : 1776 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 25 خرداد 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 25 خرداد 1395

تبدیل گوشی موبایل به ماوس و کیبورد WiFi Mouse keyboard 3.0.5

تبدیل گوشی موبایل به ماوس و کیبورد WiFi Mouse keyboard 3.0.5
تبدیل گوشی موبایل به ماوس و کیبورد WiFi Mouse keyboard 3.0.5
حجم نرم افزار 6.40 مگابایت
دفعات دانلود 192
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
تبدیل گوشی موبایل به ماوس و کیبورد WiFi Mouse keyboard 3.0.5
توضیحات :

 

با نصب اپلیکیشن WiFi Mouse And keyboard می‌توانید بدون نیاز به ماوس یا کیبورد فیزیکی، تنها توسط گوشی موبایل خود وظایف این دو ابزار را به شکلی بی‌نقص و ایده‌آل انجام دهید.

 

 

البته برای استفاده از این ویژگی تنها نصب اپلیکیشن WiFi Mouse And keyboard کافی نیست بلکه باید کلاینت ویندوزی این برنامه را نیز از این لینک با حجم ۳۰۰ کیلوبایت دانلود کنید. این فایل دانلودی نیازی به نصب ندارد و تنها کافی است بعد از دانلود آن را اجرا کنید تا در پس زمینه فعال بماند. از این پس هرگاه قصد فعالسازی اپلیکیشن WiFi Mouse And keyboard را داشتید کافی است گوشی خود را به همان شبکه‌ای که کامپیوتر به آن متصل است (مودم خانگی) وصل کنید تا در بخش Scan نام رایانه‌ی خود را مشاهده کنید. بعد از لمس نام رایانه‌ی خود در عرض چند ثانیه اتصال انجام می‌شود و پیام Connected را مشاهده خواهید کرد. بعد از این مرحله، لازم است در بخش بالایی برنامه به تب‌های ماوس، کیبورد و‌... مراجعه کنید و مانند یک پد لمسی، از صفحه‌ی گوشی برای کنترل ماوس استفاده کنید. در این بخش علاوه بر پد لمسی، شاهد چند دکمه‌ی لمسی نیز خواهید بود که اموری مانند راست کلیک و‌... را برای شما انجام خواهند داد. با مراجعه به تب کیبورد نیز به طور خودکار کیبورد گوشی اجرا می‌شود تا برای تایپ در رایانه از آن استفاده کنید.

 

نکته‌ای که WiFi Mouse And keyboard را حتی بیش از پیش جذاب می‌کند امکان نصب آن روی ساعت‌های هوشمند است تا به این ترتیب بتوانید حتی بدون نیاز به گوشی موبایل و تنها توسط ساعت هوشمند خود به کنترل فایل‌های در حال پخش خود بپردازید. این برنامه که تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۱ میلیون دانلود است برای اجرا به اندروید ۴.۰.۳ نیاز خواهد داشت.

 

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.