0

بازدید : 1800 بار

ایجاد: چهارشنبه، 20 مرداد 1395

ویرایش: چهارشنبه، 20 مرداد 1395

مسدود کردن تماس و پیامک aFirewall call and sms blocker 5.0.6

مسدود کردن تماس و پیامک  aFirewall call and sms blocker 5.0.6
مسدود کردن تماس و پیامک aFirewall call and sms blocker 5.0.6
حجم نرم افزار 13.00 مگابایت
دفعات دانلود 200
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
مسدود کردن تماس و پیامک  aFirewall call and sms blocker 5.0.6
توضیحات :

 

aFirewall اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک بلک لیست حرفه‌ای برای بلاک کردن شماره‌های ناخواسته ایجاد کنید. اگر تمایلی به پاسخ دادن به یک شماره‌ی خاص یا دریافت هرگونه پیامک از آن شخص را ندارید aFirewall می‌تواند در سکوت کامل تمامی تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی از شماره‌های مشخص شده را مسدود کند. این امر بدون اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد و بنابراین شما حتی از تماس‌ها و پیامک‌های مسدود شده با خبر نیز نخواهید شد و می‌توانید روز خود را در آرامش کامل سپری کنید.

 

 

 

 

البته اگر به آگاهی از موارد مسدود شده احتیاج داشتید نیز جای نگرانی وجود ندارد، می‌توانید با اجرای aFirewall لیستی از تمامی پیامک‌ها یا تماس‌هایی که توسط این برنامه مسدود شده‌اند را مشاهده کنید. محیط کاربری برنامه با وجود آنکه از زیبایی خاصی برخوردار نیست اما به صورت کاملا ساده و گویا طراحی شده است به طوری که حتی اگر کار با aFirewall اولین تجربه‌ی شما در کار با اپلیکیشن‌های مسدود کننده باشد به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد. این برنامه از گوشی‌های دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید شماره‌های مورد نظرتان را به تفکیک یا در هر دو سیم‌کارت مسدود کنید. 

 

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.