0

بازدید : 13778 بار

ایجاد: پنجشنبه، 11 شهريور 1395

ویرایش: جمعه، 30 شهريور 1397

بهینه سازی و تشخیص عکس های تکراری Power Clean 2.9.9.48

بهینه سازی و تشخیص عکس های تکراری  Power Clean 2.9.9.48
بهینه سازی و تشخیص عکس های تکراری Power Clean 2.9.9.48
حجم نرم افزار 8.64 مگابایت
دفعات دانلود 351
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
بهینه سازی و تشخیص عکس های تکراری  Power Clean 2.9.9.48
توضیحات :

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید گوشی خود را بهینه‌سازی کرده و سرعت آن را افزایش دهید. 


 


 

ویژگی های  نرم افزار:

Junk Clean

زمانی که برنامه های  نصب شده در گوشی را حذف می‌کنید معمولا پوشه‌ها و فایل‌هایی از آن همچنان در گوشی باقی می‌ماند. این فایل‌ها به مرور بیشتر و بیشتر شده و علاوه بر آنکه حجم گوشی را اشغال می‌کنند سرعت عملکرد گوشی را نیز کاهش می‌دهند. ویژگی Junk Clean در اپلیکیشن Power Clean قادر است تا به صورت کاملا هوشمند گوشی شما را اسکن کند و موارد اضافه و بدون استفاده را شناسایی و به صورت یک لیست به شما ارئه دهد. سپس می‌توانید با مرور لیست تهیه شده و اطمینان از نبود فایل مهمی در آن، تنها با یک لمس اقدام به حذف فایل‌های بلااستفاده کنید.


 

Memory Boost

فضای Ram گوشی‌های اندرویدی میزبان برنامه های در حال اجرا است اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد باقی ماندن برنامه های قبلی در این فضا است. برای مثال فرض کنید که مشغول استفاده ازبرنامهن اینستاگرام هستید که پیامی از دوست خود در تلگرام دریافت می‌کنید. در این هنگام شما از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شده و تلگرام را اجرا می‌کنید اما اینستاگرام همچنان در فضای Ram گوشی می‌ماند و بخشی از آن را اشغال خواهد کرد. ضمن آنکه بسیاری از مواقع بدون آنکه اطلاعی داشته باشید یا حتی برنامه ای را اجرا کرده باشید شاهد حضور برنامه‌های بی‌استفاده و غیرضروری در Running Apps خواهید بود. توسط این ویژگی فضای Ram گوشی پاکسازی می‌شود و تاثیر بسیاری در افزایش سرعت گوشی خواهد داشت. 


 

App Manager

توسط این بخش می‌توانید مدیریت کاملی روی برنامه های نصب شده در گوشی داشته باشید. امکان حذف  برنامه ها و همچنین تهیه‌ی فایل پشتیبان از برنامه‌های نصب شده بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در این بخش در اختیار خواهید داشت. همچنین برخی برنامه‌های پیش‌فرض گوشی که امکان Disable کردن آن‌ها وجود دارد را می‌توانید در این بخش غیرفعال کنید.


 

 AppLock

توسط این ویژگی بسیار کاربردی می‌توانید از نصب برنامه قفل‌گذاری به صورت مجزا بی‌نیاز شوید چراکه Applock به شما امکان قفل‌گذاری روی  برنامه های  منتخب را خواهد داد.


 

Game Boost

توسط این ویژگی می‌توانید گوشی خود را برای اجرای بازی‌های نسبتا سنگین آماده سازی کنید. کافی است تا قبل از اجرای بازی مورد نظر این ویژگی را اجرا کنید و سپس اقدام به اجرای بازی مورد نظر کنید.


 

Duplicate Photos

این ویژگی نیز همچون Applock شما را از نصب اپلیکیشن جداگانه بی‌نیاز می‌کند. توسط این قسمت می‌توانید به اسکن گوشی بپردازید و عکس‌هایی که بیش از یک بار در گوشی وجود دارند را شناسایی کنید. 


 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.