0

بازدید : 2605 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 16 شهريور 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 16 شهريور 1395

جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش هنگام مطالعه No Screen Off 1.16

 جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش هنگام مطالعه No Screen Off 1.16
جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش هنگام مطالعه No Screen Off 1.16
حجم نرم افزار 0.49 مگابایت
دفعات دانلود 444
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.2 و بالاتر
 جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش هنگام مطالعه No Screen Off 1.16
توضیحات :

 

با استفاده از این برنامه می‌توانید مانع از خاموش شدن‌های مکرر صفحه‌نمایش در هنگام مطالعه یا استفاده از برنامه هایی نظیر مرورگر و‌... شوید.
 
 
 
 
No Screen Off برنامه ای بسیار جالب است که با نصب آن می‌توانید میانبری در اختیار داشته باشید که حالت خاموش شده صفحه را به طور کامل غیرفعال کند. برای مثال می‌توانید با فعال کردن این ویژگی هنگام استفاده از مرورگر، اینستاگرام و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، دیگر هرگز با خاموش شدن صفحه در حین مطالعه و مرور مطالب این اپلیکیشن‌ها مواجه نشوید. استفاده از No Screen Off نیز بسیار ساده است به طوری که تنها کافیست بعد از اجرا، آن را به حالت On تغییر دهید. از حالا تا زمانی که مجددا برنامه را به حالت Off تغییر حالت دهید گوشی شما هرگز به طور خودکار خاموش نمی‌شود و تنها فشردن دکمه‌ی Power صفحه را خاموش می‌کند. شما می‌توانید از ویجت این برنامه نیز استفاده کنید تا بدون نیاز به ورود جداگانه به داخل اپلیکیشن No Screen Off آن را از صفحه‌ی خانگی گوشی خاموش و روشن کنید. دقت داشته باشید با روشن کردن این ویژگی گوشی شما دیگر قادر به خاموش کردن خودکار صفحه نخواهد بود و اگر به هر دلیلی گوشی خود را قبل از فشردن دکمه‌ی Power در گوشه‌ای رها کنید صفحه‌نمایش شما همچنان روشن باقی خواهد ماند.
 
 
 

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.