0

بازدید : 1396 بار

ایجاد: چهارشنبه، 24 شهريور 1395

ویرایش: چهارشنبه، 24 شهريور 1395

دسترسی سریع به برنامه های پراستفاده Floating Toolbox 3.47

دسترسی سریع به برنامه های پراستفاده Floating Toolbox 3.47
دسترسی سریع به برنامه های پراستفاده Floating Toolbox 3.47
حجم نرم افزار 0.80 مگابایت
دفعات دانلود 97
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 3.0 و بالاتر
دسترسی سریع به برنامه های پراستفاده Floating Toolbox 3.47
توضیحات :

 

Floating Toolbox اپلیکیشنی بسیار کاربری برای جایگزینی RecentApps است که اگر به استفاده از آن عادت کنید دیگر نیازی به دکمه‌ی RecentApps گوشی نخواهید داشت. در Floating Toolbox شما یک آیکون کوچک و شناور که همیشه و همه جا حتی در اپلیکیشن‌های FullScreen در دسترس شما است را در اختیار خواهید داشت که می‌توانید اپلیکیشن‌های محبوب و پراستفاده‌ی خود را انتخاب کرده تا با لمس این گزینه، در یک نوار جدید به شما نمایش داده شوند. به این ترتیب می‌توانید هر زمان و در هر اپلیکیشنی که بودید با لمس این آیکون شناور و سپس آیکون اپلیکیشن مورد نظر، آن را اجرا کنید.

 

 

  شما می‌توانید با استفاده از Floating Toolbox و انتخاب اپلیکیشن‌هایی که بیشتر استفاده را از آن‌ها دارید به راحتی هرچه تمام‌تر بین اپلیکیشن‌های مختلف جا به جا شوید.امکان جا به جایی آیکون شناور به مکان دلخواه در صفحه‌ی نمایش، امکان تغییر سایز منوی Floating Toolbox، قابلیت تغییر وضوح آیکون شناور، فعال/غیرفعال‌سازی انیمیشن در اجرا، امکان تغییر رنگ منو و آیکون و همچنین تعبیه‌ی بخشی جداگانه برای قرار دادن میانبرهای سیستمی همچون وای‌فای، بلوتوث، چراغ قوه و ... از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آیند.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.