0

بازدید : 8081 بار

ایجاد: يکشنبه، 28 شهريور 1395

ویرایش: چهارشنبه، 10 خرداد 1396

اطلاع از مشخصات سخت افزاری گوشی Droid Hardware Info 1.2.0

اطلاع از مشخصات سخت افزاری گوشی Droid Hardware Info 1.2.0
اطلاع از مشخصات سخت افزاری گوشی Droid Hardware Info 1.2.0
حجم نرم افزار 2.13 مگابایت
دفعات دانلود 4925
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
اطلاع از مشخصات سخت افزاری گوشی Droid Hardware Info 1.2.0
توضیحات :

Droid Hardware Info  نرم افزاری برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن قادر خواهید بود تا با مشخصات سخت‌افزاری گوشی خود از جمله پشتیبانی یا پشتیبانی نکردن آن از OTG با خبر شوید.



Droid Hardware Info مواردی همچون نام و مدل دستگاه، نسخه‌ی سیستم‌عامل، بیلد نامبر، سایز و رزولوشن صفحه‌نمایش، اطلاعات کامل از پردازنده و قدرت آن و اطلاعات مربوط به GPU را در اختیار شما قرار خواهد داد. به کمک این برنامه می‌توانید مصرف هسته‌های پردازشگر را بررسی و آنالیز کنید و از فضای اشغال شده از Ram نیز آگاه شوید. دوربین گوشی نیز در این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مشخصات آن به اطلاع کاربر خواهد رسید. ضمن آنکه سنسورهای گوشی نیز که هر کدام دارای عملکردهای بسیار مهم و باارزشی هستند نیز تحت آنالیز Droid Hardware Info قرار خواهد گرفت و می‌توانید از اطلاعات و سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.



نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.