0

بازدید : 3434 بار

ایجاد: چهارشنبه، 31 شهريور 1395

ویرایش: چهارشنبه، 31 شهريور 1395

تعمیر پیکسل های صفحه نمایش Stuck Pixel Tool 1.0.9

تعمیر پیکسل های صفحه نمایش Stuck Pixel Tool 1.0.9
تعمیر پیکسل های صفحه نمایش Stuck Pixel Tool 1.0.9
حجم نرم افزار 5.10 مگابایت
دفعات دانلود 372
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
تعمیر پیکسل های صفحه نمایش Stuck Pixel Tool 1.0.9
توضیحات :

 

با استفاده از Stuck Pixel Tool می‌توانید پیکسل‌های مرده یا نیم سوز شده‌ی صفحه‌نمایش را تشخیص داده و در برخی موارد آن‌ها را تعمیر کنید.

 

 

ابتدا Stuck Pixel Tool  را دانلود و نصب کنید. سپس وارد برنامه شده و گزینه‌ی Analyze را انتخاب کنید تا نمایشگر گوشی شروع به پخش رنگ‌های مختلف در صفحه کرده تا به شما در تشخیص پیکسل‌های مورد دار کمک کند. بعد از انجام این تست و مشاهده‌ی پیکسل‌های مشکل دار کافی است گزینه‌ی Fix It را لمس کنید تا عملیات تعمیر آغاز به کار کند. با لمس این گزینه صفحه‌ی نمایشگر شما اقدام به پخش سریع و پشت سر هم رنگ‌ها و طرح‌های عجیبی خواهد کرد به طوری که تمام پیکسل‌های صفحه‌نمایش را در بر بگیرد. توسط برنامه پیشنهاد شده است تا هنگام نمایش این طرح‌ها و رنگ‌ها به صفحه‌ی نمایش نگاه نکنید و گوشی را در گوشه‌ای رها کرده تا عملیات تست به انجام برسد. این عملیات تا زمانی که صفحه‌نمایش را لمس کنید ادامه خواهد داشت اما پیشنهاد شده است که حداقل ۱۰ تا ۲۰ دقیقه به برنامه اجازه‌ی پخش این رنگ‌ها و طرح‌ها را بدهید تا بلکه احتمال حل مشکل صفحه‌نمایش بیشتر شود. لازم به ذکر است این برنامه به هیچ وجه تعمیر شدن صفحه‌ی گوشی را تضمین نمی‌کند بلکه تنها به عنوان راهکاری مفید که در برخی مواقع نیز باعث رفع مشکل شده ارائه شده است که امتحان کردن آن قبل از صرف هزینه‌های بالا برای تعویض نمایشگر می‌تواند مفید واقع شود.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.