0

بازدید : 2169 بار

ایجاد: شنبه، 3 مهر 1395

ویرایش: جمعه، 27 بهمن 1396

مدیریت فایل ها B1 File Manager and Archiver 1.0.079

مدیریت فایل ها  B1 File Manager and Archiver 1.0.079
مدیریت فایل ها B1 File Manager and Archiver 1.0.079
حجم نرم افزار 7.16 مگابایت
دفعات دانلود 159
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
مدیریت فایل ها  B1 File Manager and Archiver 1.0.079
توضیحات :

B1 File Manager and Archiver  گزینه‌ ای خوب برای چایگزینی برنامه پیش‌فرض فایل منیجر است که نه تنها از تمامی امور لازم همچون Copy, Cut و‌... پشتیبانی می‌کند بلکه امکانات کاملی در زمینه‌ی کار با فایل‌های فشرده نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

B1 File Manager and Archiver از ۳۸ فرمت مختلف از جمله ۷z, apk, a, ar, arj, bz2, bzip2, cab, deb, gz, gzip, jar, iso, lha, lzh, lzma, mtz, rpm, tar, tar.bz۲, tbz, tbz۲, tar.gz, tgz, tpz, taz, tar.lzma, tar.xz, tar.Z, xap, xar, xz, Z, zipx پشتیبانی می‌کند.ضمن آنکه فایل‌های فشرده‌ی رمز دار و چند پارتی نیز قابلیت بازگشایی توسط B1 File Manager and Archiver را خواهند داشت.همچنین B1 File Manager and Archiver از موارد بسیاری همچون Dropbox, Google Drive, OneDrive, Box و ۴shared پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با اتصال آن به یکی از این فضاهای ابری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی مانند استریم کردن آنلاین فایل‌های مدیا استفاده کنید.


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.