0

بازدید : 2072 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 6 مهر 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 6 مهر 1395

ویرایش فایل سیستمی اندروید BuildProp Editor 1.2.2.0

ویرایش فایل سیستمی اندروید BuildProp Editor 1.2.2.0
ویرایش فایل سیستمی اندروید BuildProp Editor 1.2.2.0
حجم نرم افزار 3.50 مگابایت
دفعات دانلود 221
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
ویرایش فایل سیستمی اندروید BuildProp Editor 1.2.2.0
توضیحات :

 

با استفاده از BuildProp Editor می‌توانید فایل سیستمی Build.Prop را ویرایش کنید.

 

 

علاوه بر ویرایش فایل BuildProp، اپلیکیشن BuildProp Editor قادر است تا Permissions‌ها را نیز تغییر دهد. تعیین سطح دسترسی فایل‌های مختلف نیز از اهمیت بسیاری در اندروید برخوردار است که به لطف این برنامه می‌توانید ساده‌تر از همیشه این عملیات را انجام دهید. بدیهی است که برای کار با BuildProp Editor به دسترسی روت نیاز خواهید داشت چرا که کاربرد این اپلیکیشن ویرایش یکی از مهم‌ترین فایل‌های اندروید است .

 

 نکته‌ای که باید در رابطه با این برنامه در نظر بگیرید این است که این برنامه به طور کامل یک اپلیکیشن تخصصی به حساب می‌آید بنابراین اگر تخصص لازم را در زمینه‌ی ویرایش این فایل ندارید به طور جد پیشنهاد می‌کنیم که از دستکاری فایل BuildProp خودداری کنید چرا که کم و زیاد کردن اشتباه حتی یک حرف یا عدد در این فایل می‌تواند گوشی موبایل را با مشکلات بسیار جدی مواجه کند به طوری که فلش کردن گوشی تنها راه حل باقی مانده خواهد بود.به نقل از زومیت .

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.