0

بازدید : 1202 بار

ایجاد: يکشنبه، 25 مهر 1395

ویرایش: يکشنبه، 25 مهر 1395

زنگ بیدارباش با پازل های حل شدنی AlarmPad_1.9.3

زنگ بیدارباش با پازل های حل شدنی AlarmPad_1.9.3
زنگ بیدارباش با پازل های حل شدنی AlarmPad_1.9.3
حجم نرم افزار 12.00 مگابایت
دفعات دانلود 119
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
زنگ بیدارباش با پازل های حل شدنی AlarmPad_1.9.3
توضیحات :

 

با استفاده از AlarmPad می‌توانید یک Alarm جذاب و حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید.

 

 

AlarmPad یکی از بهترین و کاملترین جایگزین‌ها برای Alarm داخلی گوشی‌های اندرویدی است. استفاده از رنگ‌های شاداب و زیبا باعث شده است تا AlarmPad جزو اپلیکیشن‌های زیبای اندروید به حساب‌اید. رابط کاربری برنامه نیز شباهت‌های متعددی به Alarm گوشی دارد اما با کمی ظرافت آن‌ها را با بهترین شکل ممکن در اختیار کاربر قرار داده است به طوری که حتی در اولین استفاده نیز می‌توانید با تمام جزییات برنامه آشنا شده و از آن‌ها استفاده کنید. یکی از موارد جالبی که در این برنامه وجود دارد و به نوعی مهمترین وجه تمایز آن به آلارم داخلی گوشی است وجود پازل‌های مختلف برای قطع کردن زنگ آلارم است.به کمک پازل‌های ریاضی موجود در AlarmPad هنگام پخش آلارم دیگر گزینه‌ی قطع صدایی در اختیار نخواهید داشت بلکه باید جواب معادله یا پازلی که این برنامه برای شما در نظر گرفته است را وارد کنید تا صدای آلارم قطع شود. 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.